رئیس ستاد دیه استان اصفهان از آزادی ۵۵ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان اصفهان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اسدالله گرجی‌زاده رییس ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۸۱۵ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی ۷۰۰ میلیارد تومان در زندان‌های استان اصفهان هستند، گفت: از این تعداد زندانی ۲۰ نفر زن هستند.

او با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان  امسال و با همکاری خیران اصفهان تاکنون چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک نقدی جمع آوری شده است، ابراز داشت: میزان کمک‌های مردمی در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد افزایش یافته است.

رییس ستاد دیه استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۵۵ زندانی با بدهی ۱۲ میلیارد تومانی از بند رهایی یافته‌اند، تصریح کرد: حدود ۶۵ درصد از این بدهی توسط شکات گذشت شده است.

او گفت: سه نفر از زندانیان آزاد شده با کمک خیران در ماه مبارک رمضان امسال بانوان بودند.

گرجی‌زاده اضافه کرد: به صورت میانگین هر شب بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران اصفهان برای آزادی زندانیان جمع آوری می‌شود و این در حالی است که هنوز شرکت‌های بزرگی مانند فولاد مبارکه و دیگر نهاد‌هایی که هر ساله کمک‌های خوبی را دارند، ورود نکرده‌اند.


منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.