رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت : در پی آخرین تماس‌هایی که با فدراسیون فوتبال داشتیم و با مسئولین جدید این فدراسیون مذاکره کردیم، به نظر می‌رسد سرانجام این تیم به زودی مشخص و ختم به خیر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی محبی زنگنه رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت : دادگاه در چند مرحله حکم به بازگشت راهیان به لیگ دسته یک داده است از طرفی با توجه به سازماندهی فدراسیون فوتبال برخی از مسئولین این فدارسیون اصرار دارند مساله این تیم از طریق کمیته انضباطی باید حل و فصل شود.

او گفت : با توجه به اسناد مدارک ارائه شده از طرف مسئولین راهیان و حکم مکرر دادگاه به نظر می‌رسد حقانیت این باشگاه ثابت شده است و در این خصوص رایزنی‌های بسیاری از طرف هیات فوتبال استان با مسئولین جدید فدراسیون صورت گرفته است.

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص زمین فوتبال ساحلی استان افزود: با توجه به نیازی که در این رشته ورزشی احساس می‌شود، تصمیم داریم با همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و مدیرکل فوتبال دوست این اداره، حداقل دو زمین فوتبال ساحلی در مجموعه ورزشی حضرت امام خمینی و مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد ایجاد کنیم.

محبی ادامه داد: زمین طراحی شده در مجموعه ۱۵ خرداد یک سیستم کامل برای مرکز ورزش‌های ساحلی خواهد شد، اما با توجه به استقبال سایر رشته‌های ورزشی از بخش ساحلی خود، یک زمین اختصاصی برای تمرین فوتبال ساحلی را نیز طراحی کرده و به بهره برداری خواهیم رساند.

او با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این رشته ورزشی با مدیران ورزش استان گفت: در کنار احداث این دو مجموعه ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قصد داریم مجموعه‌های ورزشی دیگری را با حمایت شهرداری کرمانشاه و سایر ارگان‌ها ونهاد‌های مرتبط، برای رشته‌های ساحلی در سطح شهر و استان ایجاد کرده و زمینه رشد و توسعه ورزش‌های ساحلی را در استان فراهم کنیم.

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه افزود: در کنار تامین زیرساخت‌های این رشته که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان در حال ایجاد است، نیازسنجی و استعدادیابی برای کلاس‌های مربیگری و داوری این رشته ورزشی نیز در دستور کار هیات فوتبال استان قرار گرفته است و در صورت تشخیص نیاز توسط علاقمندان به این رشته در دو بخش داوری و مربیگری، کلاس‌های مربوطه توسط هیات فوتبال استان به زودی برگزار خواهد شد.

محبی گفت: از ابتدای فعالیت هیات جدید فوتبال استان اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف هیات انجام شده است به عنوان مثال پس از مدت‌ها دو تیم از استان کرمانشاه در لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور حاضر شده اند که خود یک موفقیت برای فوتبال بانوان استان محسوب می‌شود.

او ادامه داد: در بخش فوتسال برنامه ریزی‌های منسجمی برای برگزاری لیگ‌های این بخش در سطوح مختلف صورت گرفته است و در سال جاری یک تیم از استان در لیگ دسته سه فوتسال کشور و دو تیم در لیگ دسته یک فوتسال کشور فعالیت می‌کنند که خود گواه بر قدرت و استعداد و البته موفقیت استان کرمانشاه در این بخش است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.