با اعلام شناسایی سویه هندی ویروس کرونا، تدابیر پیشگیرانه جدیدی برای ممانعت از ورود این ویروس به کشورمان اتخاذ شد.

ایوب درویشی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان امروز در پایان شصت و ششمین جلسه ستاد ملی کرونا که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: متاسفانه به دنبال کاهش رعایت موازین بهداشتی تعداد بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی بالا رفته و وضع هفت استان از نظر سیر صعودی کرونا وخیم است.

ایوب درویشی با اشاره به شیوع دو ویروس ووهان چین و انگلیسی گفت: با کشف سویه جدید ویروس هندی به استان‌های شرقی اعلام شده همه تدابیر لازم را برای جلوگیری از ورود کرونای هندی بکار بگیرند.

او افزود: ستاد ملی کرونا مصوب کرد با فوریت قرارگاه‌های عملیاتی در کشور تشکیل و با کمک استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، کرمان و هرمزگان اقدامات پیشگیرانه و شدید در برابر ویروس هندی اعمال و پرواز‌های ورودی از هند با دقت کنترل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر و نماز عید فطر در شهر‌های آبی و زرد کرونایی برقرار می‌شود، اما برگزاری این مراسم در شهر‌های نارنجی و قرمز در مکان‌های روباز و در مدت حداکثر دو ساعت با تهویه مناسب، مجاز است.

درویشی گفت: محدودیت تردد در شب‌های قدر برای سهولت حال مردم لغو می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.