رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: از زمان اجراشدن محدودیت‌ها،۶ داماد و ۸ ورثه متوفی به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، ماریا خویش‌دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان عنوان کرد: با توجه به  خیز چهارم کرونا و قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز، نظارت‌های بازرسان بهداشت محیط شدت یافته است.

او ادامه داد: با بررسی‌های انجام گرفته در شهرستان دشتستان مشخص شد، دورهمی‌های خانوادگی و شرکت در مراسم ختم از مهم‌ترین عوامل سیر صعودی این بیماری بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با دادستان شهرستان، از نیمه دوم فروردین‌ تاکنون ۶ داماد و ۸ ورثه متوفی که مراسم با تجمع بیش از ۲۰ نفر برگزار کرده بودند، به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

خویش‌دوست تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، برای حفظ سلامت شهروندان با برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا برخورد قضائی و قانونی می‌شود.


بیشتر بخوانید


او گفت:در صورتی که مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند مجبور به اعمال دوباره محدودیت‌های اجتماعی و اجرای طرح‌های سخت‌گیرانه‌تر خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان از شرکت در هرگونه مراسم و دورهمی پرهیز کنند تا بتوان با قطع زنجیره انتقال، این بیماری را کنترل کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.