معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ویژه دانشجویان در دانشگاه شهید چمران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرحیم هوشمند معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دو دوره نمایشگاه منطقه‌ای مد، لباس و صنایع دستی ویژه دانشجویان دختری که در حوزه پوشش فعال هستند، برگزار می‌کند و اما امسال برگزاری اولین دوره ملی این نمایشگاه به دانشگاه شهید چمران اهواز واگذار شده است.

او بیان داشت: با توجه به شرایط موجود، نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و دبیرخانه نمایشگاه تشکیل شده سامانه‌ای راه‌اندازی شد تا دانشجویان فعال در زمینه پوشش، مد و صنایع دستی بتوانند آثار خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

هوشمند با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای کسب و کار دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر، فراهم خواهد کرد، چراکه آثار تولید شده به جامعه معرفی خواهد شد و به فروش می‌رسد، افزود: نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ویژه دانشجویان و دانش آموختگانی است که اخیرا فارغ‌التحصیل شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: نمایشگاه ویژه مجموعه دانشگاه‌های وزارت علوم است، بنابراین همه دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های وزارت علوم می‌توانند در این نمایشگاه ملی شرکت کنند و دریافت آثار به صورت مجازی است و تا روز‌های آینده نحوه دریافت آن اعلام خواهد شد. همچنین این نمایشگاه تا پیش از نیمه خرداد برپا خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.