رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی از ۱۳ اردیبهشت آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید رضا منصوری مهریان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از آغاز زمان ثبت‌ نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی از ۱۳ اردیبهشت خبر داد و گفت: ثبت‌ نام این دوره از مسابقات ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد، ضمن اینکه زمان ثبت‌ نام تحت هیچ شرایطی تمدید نمی‌شود.

منصوری مهریان افزود: ثبت‌ نام در این دوره از مسابقات صرفا از طریق سایت WWW.quraniran.ir و توسط متقاضی صورت می‌گیرد؛ لذا انجام ثبت‌ نام از طریق سایت‌ های دیگر مجاز نبوده و در صورت انجام (کان لم یکن) تلقی می‌شود.

او خطاب به متقاضیان گفت: متقاضیان تلاش کنند در روز‌های ابتدایی به ثبت‌ نام در سایت فوق الذکر اقدام کرده و از انجام ثبت نام در روز‌های پایانی خودداری کنند.

منصوری مهریان بیان کرد: تمامی شرکت کنندگان می‌توانند ضمن ثبت‌ نام در رشته‌ های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، رشته‌ های حفظ، اذان، دعاخوانی، هم‌سرایی و همخوانی به صورت همزمان دررشته تفسیرعمومی هم ثبت نام کنند، همچنین اعضای گروه‌ های هم سرایی و همخوانی قرآن کریم می‌توانند در یکی از رشته‌های انفرادی دیگر ثبت نام کنند.

او با اشاره به شرایط عمومی جهت ثبت‌ نام در این دوره از مسابقات گفت: داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن حداقل ۱۸ سال سن متولدین ۱۵ خرداد ۱۳۸۲ به قبل و اقامت دائم در شهرستان محل برگزاری مسابقه شرط حضور در این دوره از مسابقات است، ضمن اینکه روز مسابقه همراه داشتن کارت ملی الزامی است.

مدیر امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ابتدای تیرماه برگزار می‌شود، مسابقات شهرستانی در صورت فراهم بودن شرایط حضوری برگزار می‌شود در غیر اینصورت به صورت ویدئو کنفرانسی اجرا می‌شود.

او افزود: انتظار می‌رود متقاضیان شرکت در این دوره مسابقات فایل حاوی شیوه نامه برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران را با دقت مطالعه کنند تا در زمان برگزاری مسابقات مشکلی برخورد نکنند.

انتهای پيام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.