۹ عروسک تسخیر شده‌ای که در این مقاله آورده‌ایم به دلیل رخ دادن اتفاقات بد برای افرادی که با آن‌ها در تماس بوده‌اند، معروف شده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی کودک هستیم برای آرامش یافتن به عروسک‌هایمان پناه می‌بریم، اما وقتی بزرگ می‌شویم، دیگر عروسک‌ها حس خوب قبلی را به ما منتقل نمی‌کنند و در بعضی موارد حتی ممکن است به کابوس ما نیز بدل شوند. چشم‌های سرد و لبخند خشک‌شده آن‌ها به اندازه کافی ترسناک هستند. اما اگر یک عروسک تسخیر شده شب‌ها زنده شود و داخل خانه به حرکت درآید چه احساسی به شما دست می‌دهد؟

۹ عروسک تسخیر شده‌ای که در این مقاله آورده‌ایم به دلیل ایجاد کابوس‌های شبانه، حرکت کردن در خانه و رخ دادن اتفاقات بد برای افرادی که با آن‌ها در تماس بوده‌اند، معروف شده‌اند. برخی از این عروسک‌ها همچون آنابل یا رابرت شهرت بیشتری دارند.۷ مورد دیگر نیز با وجود شهرت کمتر، در ترسناک بودن دست کمی از دو همتای معروف خود ندارند.

عروسک تسخیر شده آنابل

۹ عروسک تسخیر شده که ممکن است شما را به مرز جنون برسانند + تصاویر

آنابل یک عروسک پارچه‌ای است که بر اساس یک کاراکتر داستانی به نام Raggedy Ann ساخته شده است. این عروسک در حال حاضر در یک محفظه شیشه‌ای در موزه محققان مسائل ماوراءالطبیعه معروف یعنی اد و لورن وارن نگهداری می‌شود.

آنابل آن‌قدر معروف شد که نه تنها یک فیلم ترسناک در رابطه با آن ساختند بلکه دنباله آن نیز با نام Annabelle Creation ساخته شد. در فیلم، آنابل توسط عروسکی بسیار ترسناک‌تر به تصویر کشیده شده است، در حالی که در دنیای واقعی آنابل چهره‌ای دوست داشتنی همچون هر عروسک Raggedy Ann دیگر دارد.

اما داستان مربوط به آن اصلاً شیرین و دوست داشتنی نیست. بر اساس گفته اد و لورن وارن، مادر یک دانشجوی پرستار به نام دونا در سال ۱۹۷۰ عروسک آنابل را به دخترش داد. وقتی دونا و هم اتاقی‌اش انجی خانه نبودند، عروسک در خانه شروع به حرکت می‌کرد. در ابتدا این اتفاق برای آن‌ها جالب بود و با آن کنار می‌آمدند، اما کم‌کم شرایط ترسناک‌تر شد.

۹ عروسک تسخیر شده که ممکن است شما را به مرز جنون برسانند + تصاویر

عروسک یادداشت‌هایی را می‌نوشت که در آن‌ها درخواست کمک می‌کرد. حرکت بعدی عروسک حمله کردن به دوست‌پسر انجی بود. سرانجام وقتی که دونا و انجی لکه‌هایی از خون روی لباس عروسک مشاهده کردند، از یک مشاور امور ماوراءالطبیعه کمک خواستند و وی به آن‌ها گفت که عروسک توسط روح یک دختر به نام آنابل تسخیر شده است.

با شدت گرفتن شرایط، دونا با اد و لورن تماس گرفت و آن‌ها نیز عروسک را در موزه اسرارآمیز خود در یک محفظه شیشه‌ای قرار داده‌اند. بر روی این محفظه نوشته شده: «اکیداً باز نشود».

عروسک تسخیر شده رابرت

۹ عروسک تسخیر شده که ممکن است شما را به مرز جنون برسانند + تصاویر

رابرت الهام‌بخش شخصیت عروسک Chucky در مجموعه فیلم‌های بازی بچگانه بوده است. رابرت یک عروسک در اندازه انسان است. گفته می‌شود این عروسک توسط شرکت اسباب‌بازی سازی معروفی به نام Steiff در آلمان ساخته شده است.

رابرت یوجین، هنرمند معروف فلوریدایی، در سال ۱۹۰۴ وقتی که بچه بود آن را به عنوان هدیه تولد دریافت کرد. پدربزرگ یوجین در سفر خود به آلمان آن را برای نوه خود خریده بود. عروسک یک لباس ملوانی به تن دارد که گفته می‌شود زمانی متعلق به یوجین بوده است.

داستان دیگری نیز وجود دارد که بر اساس آن عروسک به عنوان هدیه از سمت یکی از پیشخدمت‌های کینه‌توز خانه که به امور جادوگری مشغول بوده به یوجین داده شده است تا بتواند از این طریق از این خانواده به خاطر سخت‌گیری‌هایی که به وی کرده‌اند، انتقام بگیرد.

۹ عروسک تسخیر شده که ممکن است شما را به مرز جنون برسانند + تصاویر

داستان‌های مربوط به رفتار عجیب عروسک خیلی زود شروع شد. گفته می‌شد که حالات صورت عروسک تغییر می‌کرد و خود به خود در خانه حرکت می‌کرد. برخی افراد بر این باور هستند که یوجین خودش داستان قدرت جادویی رابرت را سرهم کرد تا شیطنت‌های خودش را بر گردن عروسکی بیندازد که لباس و نام وی را دارد.

اما افرادی که در آن خانه زندگی می‌کردند، گفته بودند که یوجین با رابرت حرف می‌زند (که زیاد عجیب نیست)، و رابرت نیز جواب وی را می‌دهد. با گذشت سال‌ها، کار‌های عجیب و غریب رابرت نیز شدت گرفتند. این عروسک مقصر بسیاری از بدبیاری‌ها از جمله شکست‌های اقتصادی، شکستن دست و پا و تصادفات ماشینی شناخته شده است.

با این وجود رابرت تا زمانی که یوجین زنده بود در منزل خانوادگی آن‌ها در فلوریدا باقی ماند و پس از مرگش نیز صاحبان جدید خانه به مدت ۲۰ سال از این عروسک زنده نگهداری کردند. هم اکنون رابرت در یک موزه در Key West فلوریدا نگهداری می‌شود و گردشگران نترس می‌توانند از آن دیدن کنند.

المو

۹ عروسک تسخیر شده که ممکن است شما را به مرز جنون برسانند + تصاویر

سری عروسک‌های المو با رنگ قرمز تندش یکی از پرفروش‌ترین عروسک‌های جهان است. این عروسک‌های سخنگو برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ به بازار عرضه شدند و از آن زمان در مناسبت‌های مختلف به عنوان هدیه به کودکان داده می‌شدند. وقتی نمونه‌های اولیه المو را فشار می‌دادید، می‌خندیدند.

با گذشت زمان، کم‌کم کلمات بیشتری به دایره واژگان عروسک‌های المو اضافه شد. اما اتفاق عجیب هنگامی رخ داد که خانواده بومن در سال ۲۰۰۸ یک عروسک المو با توانایی یادگیری نام صاحبش را برای فرزند دو ساله‌شان، جیمز، خریداری کردند.

این عروسک طوری برنامه‌ریزی شده بود که می‌توانست در کنار نام صاحب خود، چند جمله‌ای نیز صحبت کند. وقتی بومن باتری المو را تعویض کرد، عروسک فی‌البداهه شروع به صحبت کرد و با یک صدای آهنگین مرتباً می‌گفت: «جیمز را بکش». چیزی که به مذاق هیچ پدر و مادری خوش نمی‌آید.

عروسک تسخیر شده مندی

۹ عروسک تسخیر شده که ممکن است شما را به مرز جنون برسانند + تصاویر

مندی زیاد با دیگران کنار نمی‌آید. این عروسک هم اکنون در موزه Quesnel کانادا قرار دارد و کارمندان موزه بر این باور هستند که می‌بایست وی را در یک محفظه شیشه‌ای جداگانه نگهداری کنند. وقتی مندی در کنار دیگر عروسک‌ها قرار می‌گیرد، آن‌ها را سرنگون می‌کند.

آن‌ها همچنین از ناپدید شدن غذای خود و کار نکردن دوربین بازدیدکننده‌ها در اکثر مواردی که می‌خواهند از مندی عکس بگیرند، خبر داده‌اند. مندی یک عروسک نوزاد از جنس چینی است که احتمالاً در حوالی ۱۹۱۰ در اروپا ساخته شده است. زنی که این عروسک را به موزه اهدا کرد، مرتباً می‌گفت که از شر گریه‌های شبانه مندی راحت خواهد شد.

گروه تسخیر شده

۹ عروسک تسخیر شده که ممکن است شما را به مرز جنون برسانند + تصاویر

وقتی یک عروسک تسخیر شده رفتار‌های عجیبی از خود نشان می‌دهد، صاحبش سعی می‌کند از شر آن خلاص شود. اما گفته می‌شود که صاحبان این ۸ عروسک به رخداد‌های ماوراءالطبیعه علاقه داشتند و این عروسک‌ها را به این دلیل که گفته می‌شد تسخیر شده هستند، خریداری کردند.

نام این ۸ عروسک کریستال، مونیکا، شارلا، ترو، ایزاک، لیلی، کامران و اشلی است. صاحبان آن‌ها دوربین‌هایی را برای فیلم‌برداری مستمر از عروسک‌ها و دیگر بخش‌های خانه قرار داده‌اند. در سال ۲۰۰۹ یکی از دوربین‌ها اتفاق عجیبی را ثبت کرد که در آن یک پسربچه با ظاهری روح مانند در انتهای پلکان خانه ظاهر شده بود.

عروسک تسخیر شده روبی

۹ عروسک تسخیر شده که ممکن است شما را به مرز جنون برسانند + تصاویر

همانند برخی دیگر از عروسک‌های این لیست، روبی تمایلی به قرار گرفتن در یک مکان نداشت و صاحبانش معمولاً آن را در اتاق‌های مختلف خانه پیدا می‌کردند. علاوه بر آن برداشتن روبی سبب ایجاد حس ناراحتی و تهوع در فرد می‌شد.

صاحبان پیشین روبی گفته بودند که این عروسک نسل‌ها در خانواده آن‌ها بوده است و تاریخچه ترسناک آن نیز به هنگامی برمی‌گردد که سال‌ها قبل یکی از اعضای جوان خانواده در حالی که این عروسک را در آغوش داشته، مرده است. پس از چند بار دست به دست شدن بین اعضای مختلف خانواده، سرانجام روبی در موزه سیار ماوراءالطبیعه و جادوگری قرار گرفت، جایی که بازدیدکنندگان اغلب پس از دیدن عروسک، احساس غم می‌کنند.

عروسک تسخیر شده چارلی

۹ عروسک تسخیر شده که ممکن است شما را به مرز جنون برسانند + تصاویر

چارلی برای اولین بار در سال ۱۹۶۸ در شیروانی یک خانه قدیمی ساخته شده به سبک ویکتوریایی در شمال ایالت نیویورک پیدا شد. چارلی در یک صندوق قفل شده به همراه روزنامه‌هایی مربوط به دهه ۱۹۳۰ قرار داده شده بود و بر روی یک تکه کاغذ زرد رنگ نیز بخش‌هایی از انجیل نوشته شده بود.

خانواده‌ای که چارلی را پیدا کرده بودند، آن را در کنار دیگر عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های خود قرار دادند. اما خیلی زود متوجه شدند که این عروسک خود به خود حرکت می‌کند و جایش را با دیگر اسباب‌بازی‌ها عوض می‌کند.

کمی بعدتر، دختر کوچک خانواده مدعی شد که چارلی در نیمه‌های شب با وی صحبت کرده است. اما والدینش توجه چندانی به این ماجرا نکردند و آن را ناشی از قوه تخیل بیش فعال فرزند خود دانستند. اما فرزندان خانواده از چارلی می‌ترسیدند و حتی نزدیک آن نمی‌رفتند.

وقتی بی‌دلیل زخم‌هایی روی بدن دختر کوچکشان ظاهر شد، اعضای خانواده تصمیم گرفتند که چارلی را دوباره در صندوق قفل شده شیروانی قرار دهند. چارلی هم اکنون در یک عتیقه‌فروشی در ماساچوست است.

جزیره عروسک‌ها

۹ عروسک تسخیر شده که ممکن است شما را به مرز جنون برسانند + تصاویر

جزیره عروسک‌ها در مجموعه کانال Xochimilco در جنوب مکزیکوسیتی قرار دارد. این جزیره مملو از عروسک‌های شکسته و قدیمی است که از درخت‌های مختلف آویزان شده‌اند. این عروسک‌ها را تنها ساکن سابق جزیره یعنی جولیان سانتانا باررا به منظور آرامش روح یک دختر بچه که سال‌ها پیش در حوالی جزیره غرق شده بود، از درختان آویزان می‌کرد.

دسترسی به جزیره فقط از طریق قایق ممکن است و با توجه به سابقه اسرارآمیز و خاص آن، به مکانی پرطرفدار در بین گردشگران تبدیل شده است. افرادی که از جزیره بازدید کرده‌اند، ادعا می‌کنند که نجوا‌هایی از سمت عروسک‌ها شنیدند. بسیاری از بازدیدکنندگان نیز هدایا و عروسک‌های خود را در این جزیره قرار می‌دهند.

عروسک تسخیر شده لتا

۹ عروسک تسخیر شده که ممکن است شما را به مرز جنون برسانند + تصاویر

عروسک لتا که با نام Letta Me Out نیز شناخته می‌شود، حقیقتاً دارای ترسناک‌ترین چهره در میان عروسک‌های تسخیر شده است. این عروسک که در اندازه یک کودک است، گفته می‌شود حدود ۲۰۰ سال قدمت دارد و از موی انسان و چوب ساخته شده است.

کری والتن صاحب عروسک ادعا می‌کند که لتا را در هنگام گشت‌وگذار در دهه ۱۹۷۰ در یک خانه متروکه در استرالیا پیدا کرده است. اندکی پس از اینکه والتن این عروسک را به خانه خود در Queensland آورد، اتفاقات عجیبی رخ داد. وسیله‌های خانه جابه‌جا می‌شدند و خراش‌هایی روی کف خانه ظاهر می‌شدند.

۹ عروسک تسخیر شده که ممکن است شما را به مرز جنون برسانند + تصاویر

فرزندان والتون نیز مدام کابوس می‌دیدند. یک شب، آن‌ها با جیغ بیدار شدند و گفتند که لتا حرف می‌زند و در خانه حرکت می‌کند. سگ‌ها وقتی نزدیک عروسک می‌شدند، شروع به پارس کردن می‌کردند و مهمان‌ها نیز ادعا می‌کردند که حرکت کردن عروسک را دیده‌اند.

حتی زمانی والتون تصمیم گرفت لتا را بفروشد، اما هرچقدر تلاش کرد، نتوانست عروسک را از ماشینش خارج کند. والتن بر این باور است که پیشینه عروسک لتا به اروپای شرقی باز می‌گردد و این عروسک توسط یک پسر بچه که سال‌ها پیش غرق شده، تسخیر شده است.

والتن هم اکنون عروسک لتا را در توری در استرالیا به گردش در می‌آورد و افرادی که به اندازه کافی شجاع هستند می‌توانند آن را روی پای خود قرار داده و با آن عکس بگیرند.

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آنابل تسخیر شده
۲۰:۳۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
من که واقعا نمیترسم. در واقعا خیلی هم عاشق عروسک شدم. دوست دارم عروسک انابل رو کنار بخابونم برلش اواز بخونم
در حق که انابل بهترین عروسک دنیاست و خیلی دوستش دارم.
من دوست دارم انابل رو از موزه بیارم و بذارم کنار خودم بمونه.
انابل ?????
Iran (Islamic Republic of)
بلک پینک ( نام اصلی sogand shirzad )
۱۳:۴۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
سلام الان مه این نوشته ها رو خوندم بند بند وجودم به لرزه افتاد الان میخوان برم توی اتاقم شارژر گوشیمو بیارم میترسم
ولی اعتقاد دارم که جن وجود داره چون یه بار مامان وبابام وداداشم رفتن بیرون بابام کارتش رو جا گذاشت توی خونه من براش بردم توی حیات بهش دادم خونه مون دو طبقه بود در سرویس پله رو کاملا باز گذاشتم و وقتی روی ششمین پله بودم در خودش بسته شد حتی باد هم نبود که در رو هول بده اومدم خونه دوتا چاقودستم گرفتم گفتم اگه جرات داری بیاجلو همون لحظه یه چیز سیاه تند از جلوم رد شد و نشستم سر جام اروم شدم ایت الکرسی خودم
اروم شدم جون چاقودستم گرفته بودم و جن ها از چاقو و چیز های تیز میترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناص
۱۳:۵۹ ۲۰ دی ۱۴۰۲
منم یک عروسک دارم شبیه آنابله تکونی می خوره
Iran (Islamic Republic of)
سونیک فن ?(نام اصلی ستایش)
۰۹:۱۶ ۱۹ دی ۱۴۰۲
ما خودمون بارها عروسکای خونمون زنده شدن دوتا صحنشو خودم دیدم بقیشو خواهرم دیده ولی هیچ کدوم از این عروسکا نبودن که...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
برای چی با داستان های مسخره تون بچه ها را میترسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
والا آنابلو شنیدم ولی بقیشون یزره زیادی تخیلین
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاها علی کریمی
۰۹:۰۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
این عکس ها واقع ترسناک هستند اتفاق عکس عروسک چاکی هم بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاها علی کریمی
۰۹:۰۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
این عکس ها واقع ترسناک هستند اتفاق عکس عروسک چاکی هم بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
دخی تنها..:\
۰۱:۵۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
وای من دارم میمیرم از ترس
کسایی ک میگید شبا لامپ خاموش میشه اینجور میشه اونجوری میشه اینا کار عروسک نیس
کار از خودمون بهترون هس«جن»اصلا نترسید
البته با اینکه خدم دارم میمیرم ولی شما نترسید
Iran (Islamic Republic of)
ملودی/melody
۲۱:۲۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
والا نمی‌دونم چی بگم تا الان هر اتفاقی افتاده اینم عجیب نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
همش دروغ و متلک بود
Iran (Islamic Republic of)
Sia furler
۱۷:۰۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
من خودم یه عروسک دارم به اسم ماری چشمای آبی رنگ و موهای قهوه ای داره خیلی هم شبیه به آنابله من هر وقت که به چشماش زل می زنم خیلی می ترسم حتی فکر می کنم که اونم تسخیر شده هستش
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۱:۲۵ ۲۸ تير ۱۴۰۱
این اتفاق برای برادرام هم افتاده ما یک عروسک داشتیم به اسم ناصر وقتی برادرم مرد عروسک باچاقو بالای سر برادرم نشسته هست من خودم عروسک رو آتیش زدم
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۵:۵۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
یعنی غروسکه داداشتو کشت
Iran (Islamic Republic of)
سونیک فن ?(نام اصلی ستایش)
۰۹:۱۹ ۱۹ دی ۱۴۰۲
حق با ابوالفضل هستش یعنی واقعا این کارو کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
مفهوم
۱۵:۴۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
اصن امکان نداره روح کسیو تسخیر کنه اینا همش دورغه
France
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
بنظر من اثلا آنابل وجود نداره همش برای اینه که آدم هارو بترسونن همش چرت و پرته
Japan
ناشناس
۰۳:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
ماورا‌طبیعس‌من‌همشو‌قبول‌دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
وقت آنابولیک واقعی
Iran (Islamic Republic of)
آنابل
۱۶:۳۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
مسخره کردن تو کار نباشه
Iran (Islamic Republic of)
المیرا
۰۹:۲۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
من راستش از عروسک لتا خیلی ترسیدم
Iran (Islamic Republic of)
بچه ها اینا همه از دم الکیه باور نکنید اونایی هم که میگن مکه کارگردان بی کار بوده اتفاقا خیلی خیلی بیکار بوره و دیوانه که همچنین مزخرفاتی دست کرده شما مکه این همه فیلم ترسناک دیدین بندر کردیم، مکه زامبی یا چی زای دیگرگون بآور کردین که اینرو باور میکنینکرد
۱۱:۱۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
آگه موافقی لایک کن
Iran (Islamic Republic of)
ب توجه من کیم
۱۹:۳۲ ۲۹ تير ۱۴۰۱
آره خیلی فیلما هستن ک نسخه واقعیشون تسخیر نشده (مث فیلم کانت داون) اما اینا واقعین و همه کسایی ک از نزدیک دیدنشون تایید کردن
Iran (Islamic Republic of)
اینا همشون ولقعی هست
۱۶:۲۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
واقعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
والا انابل رو مسخره نکنید چون من مسخده کردم داشتم میمردم
Iran (Islamic Republic of)
اینا‌همشون‌وجود‌دارن‌‌واسه‌من‌که‌خیلی‌اتفاق‌افتاده
۱۰:۴۷ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
ولی‌باهاش‌کنار‌میام
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاها
۱۳:۳۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
من بعذی از عروسک شونو دیدم
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۰۰:۵۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
واقعا حقیقته حقیقت تلخه اما اینجوری دیگه؟.استغفرالله من و نترسونین
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضلم عاشق چیزای ترسناک
۱۶:۳۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
به نظر من اصلا هم ترسناک نیستن ولی جالبن منم ازشون خوشم میاد و فیلماشونو هم میبینم و دوس دارم از نزدیک هم ببینمشون
Iran (Islamic Republic of)
توت فرنگی .
۱۹:۱۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
اصلا ترسناک نبودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
منم یک تکشاخ دارم تو بغلم باش میخوابم ولی صبح میبینم وسط اتاقمه
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۱۸:۳۹ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
تو با لگد پرتش میکنی کف اتاق
Iran (Islamic Republic of)
عاشق ترسناکی ها
۱۹:۳۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
شاید هم وقتی میخوابی از دستت میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
همه الکی..ولی آنابل اومده توی عروسک فروشی ها...اولیو میگم آنابل.
Iran (Islamic Republic of)
رضوانه
۲۱:۰۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
منم یک عروسک دارم که بهم زل میزنه بهد من شبا تو اون اتاقی که اون عروسکم هست نمیخوابم ولی صبح که پا میشم میبینم که عروسکم خود به خود جاشو با عروسک پت و متم جابجا کرده . بعضی از شبا هم میاد توی حال میشینه .
Iran (Islamic Republic of)
سونیک فن ?(نام اصلی ستایش)
۰۹:۲۴ ۱۹ دی ۱۴۰۲
منم یه بار بچه بودم داشتم شی به عروسک خرسی خونمون نگا میکردم یهو شروع کرد به حرکت کردن.چندین سال بعدش خواهرم رفت کلاس چهارم واسه یکی از همکلاسی هاش تعریف کرد اون همکلاسی خواهرم گفت که اون عروسک خونتون درواقع زنده شده بوده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۳ دی ۱۴۰۰
سلام من شبها میخابم یک عروسک دارم بغلم میخابه صبح که پا میشم میمبینم عروسکم او ترفه شبها زنده میشه صبها میمیره وهتا یک ماسک مومو هم دارم شبها برایم کابوس درست میکنه صبح میندازمش تو کمد باز هم شبها در میاد، واقعن زنده هستن ولی خودشونو نشون نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
من نه منم نه من منم
۱۹:۳۹ ۲۹ تير ۱۴۰۱
روشون نمک بریز بعد بسوزونشون
نمک اجنه رو از بین میبرع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۰ دی ۱۴۰۰
اتفاق های داخل خونتون علکین از اونا نیست نترسین
Iran (Islamic Republic of)
حنانه
۱۳:۴۵ ۱۰ دی ۱۴۰۰
جدی حاضر‌ن عروسک تسخیر شده رو دست بزنن؟ و اصلا رو پا هاشون قرار بدن؟!
من یه عروسک دارم که از دیوار آویزون کردم وَ دیگه نزدیک ش نمی شم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۹ دی ۱۴۰۰
من باید چیکار کنم من یه عروسک پاندا بیرون از خونمون پیدا کردمو الان اتفاقای خیلی بدی داره برامون اتفاق می افته و من یه جورایی حس میکنم کار این عروسکه لطفا یه راهی پیشنهاد بدین
Iran (Islamic Republic of)
مریم قاسمی
۱۷:۲۴ ۱۰ دی ۱۴۰۰
از عروسک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام باید این عروسک پاندا رو به یه جای دور ببری که دیگه راه خونتون رو پیدا نکنه جوری که توی یه موزه بیرون از کشور یعنی ببریش یه کشور دیگه
Iran (Islamic Republic of)
من نه منم نه من منم
۱۹:۴۱ ۲۹ تير ۱۴۰۱
ببین اول بشین جلو روش
ده مرتبه بگو بسم الله
بعد روش نمک بریز
بعدم بندازش تو آتیش
Iran (Islamic Republic of)
سونیک فن ?(نام اصلی ستایش)
۰۹:۲۷ ۱۹ دی ۱۴۰۲
سلام به فرد ناشناس نمیشه عروسکش تسخیر شده دوباره میاد شب سراغش و یه پاسخ دیگه به "من نه منم نه من منم"که بله حق با شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۹ دی ۱۴۰۰
چ خنک بود همش دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۸ دی ۱۴۰۰
سلام . واقعا من ترسیدم الان فک میکنم عروسک هایی که خودم تو خونه دارم تسخیر شدن لطفا شما بگید همه عروسک ها میتونن تسخیر شده باشن ؟؟⁦ಥ_ಥ
-
زهرا
۱۱:۴۱ ۲۵ دی ۱۴۰۰
نه اگه خیلی دوستشون داری روحت میره تو عروسک خدا نکنه خدانکنه زونم لال میمیری اون عروسک هاهم راه میرن اینه عروسک اوکیکو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
واقعاً ترسناکه مخصوصا آخری
Iran (Islamic Republic of)
ADI_ZO
۲۱:۳۰ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
اصلا اعتقاد ندارم ، در قرآن کریم و در سوره الرحمان آمده ، «ای جن و انس ، اگر میتوانید از کرانه های آسمان ها وزمین رخنه کنید ، پس رخنه کنید ، هرگز نمیتوانید مگر به دستور الهی »
بله خدا بزرگه ، نه فراماسویی و لومیتانی یا ماوراالتبیعه
Iran (Islamic Republic of)
سونیک فن ?(نام اصلی ستایش)
۰۹:۲۹ ۱۹ دی ۱۴۰۲
بعضی از این عروسک ها واقعا ترسناک هستن
Iran (Islamic Republic of)
پانی
۱۵:۵۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
من که به این چیزها اعتقاد ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
من اعتقاد دارم چون هر شب وقتی خودم تنها توی اتاقم بیدارم شیر آب حموم باز و بسته میشه من ترسی ندارم اما واسه خواهرم میترسم چون یه شبی ساعت چهار صبح من و خواهرم هنوز بیدار بودیم یه دفعه یه چیزی مثل چهارپایان سرشو اورد
داخل اتاق و رفت قلبمون ترکید من داشتم غش میکردم خلاصه این که سه شب قبل
هم با گوشیم داشتم کار میکردم توی شارژ یه دفعه شارژر از شارژ در اومد افتاد راستی
از این لامپارو دیدی که کوچولو هست برای تولد و اتاق میخرم دارم با چسپ نواری
بستم هر شب می افته و بعضی از شبها کامپیوترم روشن میشه منم از برق درش میارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
مطمئنید جناب خان خودمون تسخیر نشده؟! :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
والا شاید هم