تداوم کمک‌های مومنانه در آذربایجان شرقی

کمک‌های مومنانه مردم مناطق مختلف آذربایجان شرقی به خانواده‌های نیازمند استان آذربایجان شرقی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ بسته معیشتی شامل ۲۳ قلم کالای ضروری هر کدام به ارزش ۸۰۰ هزار تومان به همت خیران موکب عزاءالترک کربلاء المقدسه و ستاد بزرگداشت موکب فاطمیه تبریز بین خانوده‌های نیازمند و متاثر از کرونا توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان  آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: یکی از دستورات پیامبر اکرم (ص) به مردم رسیدگی به فقرا، یتیمان و نیازمندان است و از زمانی که کرونا آغاز شد و امتحان الهی پیش روی ما قرار گرفت  خیران پیشقدم شدند.

او افزود: همه دست به دست هم در کار‌های خیر تلاش می‌کنند و اگر کمک‌های مردمی و تلاش نهاد‌های انقلابی نبود دولت جوابگوی این همه نیازمند نبود و اما بر همه واجب و لازم است تا از نیازمندان حمایت کنیم.

در شهرستان آذرشهر هم ۲۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام مهدوی به همت خیران و کمیته امداد امام خمینی بین نیازمندان شهرستان آذرشهر توزیع شد.

۵۳۰ پرس غذای گرم هم به همت حوزه مقاومت بسیج کارمندی ، اصناف و کمیته امداد هریس میان نیازمندان و مددجویان توزیع شد.

همچنین به منظور دفع بلای منحوس کرونا و درخواست بارش باران گوشت قربانی در اختیار خانواده‌های نیازمند شهر کلوانق هریس قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.