هلال احمر مازندران در فروردین ماه امسال به ۱۹۵ حادثه امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در در فروردین ماه امسال با انجام ۱۹۵ عملیات امدادی به ۶۱۲ مصدوم سوانح مختلف خدمات لازم را ارائه کردند.

او افزود: ارائه خدمات امدادی به ۸۳ حادثه جاده ای، ۲۷ حادثه شهری، ۴ حادثه دریایی و ساحلی، ۱۸ حادثه کوهستان، یک حادثه سیل و آبگرفتگی، ۵ حادثه آتش سوزی جنگل و مراتع، ۲ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۳ حادثه طوفان ورعدوبرق، و همچنین ارائه خدمات موردنیاز به ۵۰ نفر از مراجعین به پایگاه‌های امدادونجات و پوشش امدادی یک برنامه مناسبتی از مهمترین خدمات هلال احمرمازندران در فروردین ۱۴۰۰ بوده است.

فخاری گفت: در همین راستا ۴۰۶ نفر نیز بصورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امدادونجات هلال احمر استان دریافت و بیش از ۲۰۶ نفر از مصدومان حوادث مختلف توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام اینکه در یک عملیات نیز از ظرفیت بالگرد امدادی استفاده شد، افزود: ۸۱۶ نفر نجاتگر و امدادگر با بکارگیری ۱۴۸ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی و سایر تجهیزات در عملیات‌های مزبور مشارکت داشتند.

او با اعلام اینکه ۵۴ بسته غذایی نیز در عملیات‌های مختلف هلال احمراستان درمیان نیازمندان توزیع شد، گفت: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت‌های امدادی شهروندان، در شمار استان‌های برتر کشور قراردارد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار