مديرکل راه وشهرسازی البرزگفت: طرح اقدام ملی مسکن با هدف گذاری ۲۱ هزار واحد مسکونی از سال ۹۹ در البرز آغاز شده است.

رضاخالقی، مديرکل راه وشهرسازی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: طرح اقدام ملی مسکن با هدف گذاری ۲۱ هزار واحد مسکونی از سال ۹۹ در البرز آغاز شده تا فرایند تامین مسکن برای محرومان ریل گذاری شود.

مديرکل راه وشهرسازی البرز افزود: اکنون از مجموع ۸۶ هزار واحد مسکونی مهر البرز بیش از ۷۰ درصد آن‌ها دارای سکنه بوده و مابقی نیز امسال به تدریج دارای سکنه خواهد شد.

خالقی گفت: در این میان بیش از ۸۰ درصد کل واحدهای مسکونی مهر البرز از آب ، برق ، گاز ، تلفن و سایر نیازها بهره مند شده هر چند کاستی ها در زمینه فضای آموزشی ، درمانگاه ، مراکز ورزشی و فرهنگی و رفاهی وجود دارد که مسوولان استان قول تامین بخش عمده این نیازها را تا پایان عمر کاری این دولت دادند.

مديرکل راه وشهرسازی البرز با بیان این که طرح مسکن مهر در البرز مراحل تکمیلی خود را می گذراند گفت: اما دولت در ادامه آن طرح اقدام ملی را در شهرهای جدید هشتگرد ، کرج ، اشتهارد، نظرآباد و فردیس پایه گذاری کرده و طبق ثبت نام های انجام شده در اداره راه وشهرسازی باید ۲۱ هزار متقاضی دراین بخش نیز مسکن دریافت کنند.

خالقی گفت: اگر چه وضعیت مسکن مهر البرز به لحاظ تامین نیازها و زیر ساخت با شرایط مطلوب فاصله دارد اما طرح های متعددی در زمینه ساخت مسجد، فضای آموزشی ، کتابخانه عمومی ، بوستان ، درمانگاه و مراکز تجاری در محدوده مجتمع های مسکن مهر استان طی هشت سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.