نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از تلاشگران عرصه اقتصاد و صاحبان صنایع و خیران خواست برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در جشن گلریزان مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی جشن گلریزان مجازی در تبریز گفت:باید به صاحبان صنایع که مجاهدان تولید کشور و اقتصاد مقاومتی و گسترش تولید ملی هستند و از دسترنج خود برای رفاه و آسایش خانواده‌ی زندانیان نیز انفاق می‌کنند آفرین گفت.

او افزود: خانواده‌ی افرادی که به علت فشار مالی زندانی شده اند نباید دچار رنج و زحمت شوند و به امید خدا با فعالیت ارزشمند ستاد دیه‌ی استان باز هم تبریز و آذربایجان در زمینه‌ی آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد پیشقدم خواهند بود.

خلیل اللهی رئیس دادگستری استان نیز گفت:با زندانی شدن افراد در پی محکومیت مالی، خانواده‌ی آنان نیز آسیب میبینند و زمینه برای جرایم بعدی فراهم می‌شود و تلاش دستگاه قضایی در سال‌های اخیر بر حبس زدایی و استفاده از مجازات‌های جایگزین بوده است.

او افزود: باید از ظرفیت خیران برای آزادی کسانی که به علت تصادف، بدهی، حادثه حین کار و مهریه زندانی شده اند استفاده کنیم.

تقی پور مدیر ستاد دیه استان نیز گفت: هم اکنون در استان ۳۲۱ نفر زندانی جرایم غیر عمد وجود دارد که مبلغ بدهی آنان ۱۷۵ میلیارد تومان است و امیدواریم در جشن گلریزان غیرحضوری امسال که هفتم اردیبهشت طی برنامه‌ای از صداوسیما برگزار خواهد شد زمینه‌ی آزادسازی این افراد فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار