همزمان با دهه ولایت و امامت زمینه آزادی ۳۹ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد در استان فراهم شد.

آزادی ۳۹ زندانی جرائم غیر عمد در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تقی پور  مدیر نمایندگی ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت : این زندانیان به همت ستاد دیه و کمک خیران فهیم ، با پرداخت ۲میلیارد و 800 میلیون ریال، در طرح عید تا از عید قربان تا عید غدیرخم از زندانهای استان آزاد شدند .

 وی افزود : مجموع بدهی این زندانیان ۳۹ میلیارد و 800 میلیون ریال بود که با پیگیری های ستاد دیه و همکاری مددکاران شاغل در زندان‌ها و پس از دعوت از شکات و مذاکره با آن‌ها مبلغ 9 میلیارد و 800 میلیون ریال گذشت شاکی محقق شد.


وی اضافه کرد : در این زمینه مبلغ ۲میلیارد و 800 میلیون ریال توسط ستاد دیه استان ،مبلغ ۲۲۸ میلیون ریال توسط مددجویان و و ما بقی مبلغ بدهی از نتیجه تلاش های ستاد دیه به صدور دادنامه اعسار تامین شد .


وی گفت: ۲۴ نفر از زندانیان آزاد شده محکومین مالی و ۱۵ نفر جرائم مهریه و نفقه بودند.


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان آذربایجان شرقی شرکت در طرح آزادسازی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد و محکومین مالی در دهه محرم را حرکتی خداپسندانه و خیرخواهانه دانست و از مردم نوعدوست استان خواست با شرکت در این طرح و پرداخت مبلغ ۲۵ هزار تومان این ستاد را در آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد یاری کنند.

انتهای پیام/خ

بیش از۲۴ نفر از زندانیان آزاد  شده محکومین مالی و ۱۵ نفر جرائم مهریه و نفقه درآذربایجان شرقی  هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.