ناظر ویژه وزارت بهداشت بر روند واکسیناسیون کرونا گفت: تاکنون دو میلیون دوز واکسن وارد کشور شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی ابرازه مشاور وزیر بهداشت و ناظر ویژه روند واکسیناسیون در سمنان گفت : تا کنون دو میلیون دوز واکسن کرونا وارد و بر اساس سند ملی واکسیناسیون و بر اساس جمعیت بین استان‌های کشور توزیع شده است .
 
او که از  اجرای طرح واکسیناسیون گروه‌های پرخطر در مرکز درمانی حضرت رقیه سمنان بازدید می کرد افزود: دانشگاه علوم پزشکی سمنان رتبه نخست دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را در زمینه واکسیناسیون کرونا در اختیار دارد.
 
ابرازه علت کسب این رتبه را دقت و کیفیت اجرای طرح واکیسناسیون گروه‌های پرخطر در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان عنوان کرد و گفت: آخرین میزان واکسن ارسالی به استان سمنان ،حدود چهار هزار و ۴۰۰ دوز بوده است که در سه روز اجرای طرح واکسیناسیون در استان نیمی از تزریق ها انجام شده است.
 
به گفته ابرازه ، تاکنون کارکنان وزارت بهداشت و درمان ، جانبازان ، پاکبانان و کارکنان آرامستان‌ها واکسینه شده اند و سالمندان نیز در اولویت بعدی قرار دارند.
 
مشاور وزیر بهداشت افزود: واکسیناسیون عمومی برا‌ی مقابله با بیماری کرونا در گام پنجم واکسیناسیون طبق سند ملی واکسیناسیون اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام/ گ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.