معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید بهزادی شریف معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و گفت:  این  واحد‌های تولیدی در زمینه کشاورزی، گردشگری و صنعتی فعالیت دارند.

او افزود : در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به مشکل تصفیه پساب یک واحد تولیدی رسیدگی و تصمیم‌های لازم برای کمک به این واحد برای جلوگیری از ایجاد آلودگی زیست محیطی، گرفته شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: موضوع تامین آب مورد نیاز یک واحد گلخانه نیز با حمایت امور آب استان پیگیری و راهکار‌هایی برای حل و فصل این مساله توسط اعضا ارائه و به تصویب رسید.

بهزادی شریف تصریح کرد: در این نشست تخصصی مشکلات بدهی معوقه یک واحد صنعتی هم مورد بررسی قرار گرفت و توافق‌های لازم در خصوص بخشودگی جرائم و تقسیط مجدد با بانک عامل صورت گرفت.

او با اشاره به فعالیت یک واحد پرورش کروکودیل در شهرستان ملایر گفت: سرمایه گذار این طرح قصد ساخت یک مجتمع گردشگری در حریم واحد مذکور را دارد که هماهنگی لازم بین محیط زیست و جهادکشاورزی برای تسریع و کمک به گرفتن مجوز این طرح انجام شد.
منبع ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.