استاندار همدان گفت: پارسال بیش از ۲۵ هزار فرصت شغلی مولد و پایدار با سرمایه گذاری افزون بر ۷ هزار میلیارد تومان در استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سید سعید شاهرخی استاندار همدان  با اشاره ایجاد بیش از ۲۵ هزار فرصت شغلی بیان کرد: این میزان حدود ۲۹ درصد بیشتر از سهمیه تعیین شده برای اشتغالزایی در سال ۹۹ است.

او تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری سالانه در استان همدان براساس برنامه سه ساله توسعه ۵ هزار میلیارد تومان تعهد شده بود که سال گذشته تنها در حوزه ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی بیش از ۷ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

استاندار همدان گفت: همچنین میانگین ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان‌های دهگانه استان همدان ۱۲۸ درصد است که فراتر از برنامه پیش بینی شده در برنامه توسعه استان است.

شاهرخی تاکید کرد: در مجموع سال گذشته بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار این استان در بخش‌های مختلف رونق تولید، رشد اقتصادی و اشتغالزایی و تامین و توسعه زیرساخت‌های رفاهی، بهداشتی و خدماتی سرمایه گذاری شده است.

او گفت: این میزان سرمایه گذاری صرف اجرای ۶۳ طرح بزرگ در راستای شعار محوری جهش تولید و با همکاری مشترک دولت و بخش خصوصی در استان همدان شده است.

استاندار همدان بیان کرد: از مجموع طرح‌های بزرگ عمرانی استان همدان پارسال، ۲۷ درصد در حوزه کشاورزی، ۴۰ درصد در عرصه صنعت و معدن، ۱۶ درصد در بخش گردشگری و ۱۷ درصد نیز در بخش خدمات اجرا شد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.