نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت : مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی امسال ۶۵ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت : تاکنون مقرر شده ۶۵ درصد به حقوق این مددجویان در سال ۱۴۰۰ افزوده شود.

او با اشاره به مشکل نحوه پرداخت مستمری مددجویان در پارسال گفت : تا پارسال مستمری محدود این مددجویان به صورت دو قسط ۶۰ هزار و ۱۰۰ هزار تومانی پرداخت می‌شد، اما امسال به صورت یکجا پرداخت می‌شود.

مصری افزود: براساس آخرین تصمیم‌گیری‌ها مقرر شده خانواده‌های دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و پنج نفره هزار تومان پرداخت شود و ۶۵ درصد به تمام مستمری‌ها افزوده شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف موضوعی در زمینه مستمری با عنوان تبصره ۱۴ افزود: همه افرادی که مشمول تبصره ۱۴ بوده‌اند و مبلغ کمتری دریافت می‌کردند از امسال مبلغ بیشتری دریافت می‌کنند.

مصری با بیان اینکه مستمری فروردین ماه به صورت علی‌الحساب واریز شد گفت: رزمندگان معسر که باید دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت می‌کردند اکنون یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به صورت علی‌الحساب به حساب آن‌ها واریز شده، چون صدور احکام طول می‌کشد، اما از اردیبهشت ماه مابه‌التفاوت به حساب همه واریز خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.