نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، پیشگیری را یکی از مهمترین راهکار‌های کنترل و مهار ویروس کرونا دانست و از همه مردم خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به حذف چرخه انتقال ویروس کرونا و مهار وکنترل آن کمک کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آرش لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت : باتوجه به ورود به پیک چهارم کرونا در استان کرمانشاه باید همه ما نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشیم و همچنان از ماسک استفاده کنیم و فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت نماییم.

او از مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواست نسبت به اعلام هشدار‌های بیشتر به آحاد مردم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اقدامات لازم را انجام دهند.

او افزود: از مردم متمدن منطقه اورامانات می‌خواهم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همکاری بیشتر با مسئولان مربوطه، گام موثری در کاهش بیماری در شرایط فعلی بردارند.

لهونی از زحمات مستمر کادر درمان در مقابله با بیماری کووید ۱۹ به خصوص پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های اورامانات در ارایه خدمات در بیمارستان تقدیر و تشکر کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.