عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت : بازسازی ۲ روستا در شهرستان قصرشیرین پس از ۴۱ سال امروز آغاز شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار حیدری عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت : امروز بازسازی ۲ روستا در شهرستان قصرشیرین آغاز شد.

او گفت : بازسازی ۲ روستای هدایت و قلعه سفید در شهرستان قصرشیرین پس از ۴۱ سال آغاز شد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: تاریخ اثبات کرده که حضور مردم در مرز‌ها سبب ایجاد امنیت پایدار می‌شود.

 حیدری افزود: مردم روستا‌های نوار مرزی علاقمند به بازگشت به روستا‌ها و از سرگیری زندگی در این مناطق هستند.

فرماندار قصرشیرین با اعلام اینکه با بازسازی این ۲ روستا ۲۰۰ خانوار در این منطقه ساکن می‌شوند، گفت: بازسازی روستا‌های نوار مرزی هدیه نظام جمهوری اسلامی به مرزنشینان غرب کشور است که بعد از ۴۱ سال محقق شده است.

مرادعلی تاتار افزود: از محل اعتبارات ملی و استانی اعتبار لازم را برای ایجاد زیرساخت‌های این منطقه اختصاص می‌دهیم و در این رابطه از تلاش‌های همه دست اندرکاران این امر از جمله نماینده مردم منطقه در خانه ملت، استاندار کرمانشاه و نیرو‌های نظامی و امنیتی قدردانی می‌کنم.

او گفت: این سومین روستایی است که جانمایی شده و طرح بازسازی برای آن‌ها انجام شده و امیدوارم هرچه زودتر مردم در این مناطق مستقر شوند.

او ادامه داد: مردم مرزداران واقعی هستند و امید است با اسکان آن‌ها در این مناطق شاهد رونق نوار مرزی باشیم.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: برای این کار تلاش‌های زیادی در سال‌های گذشته انجام شد و این موضوع در شورای توسعه پایدار غرب، کار ویژه مرز شورای امنیت کشور و شورای تامین استان کرمانشاه پیگیری شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.