اجرای مرحله پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه

پنجمین مرحله از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری مرکز بهداشت شهرستان و با هماهنگی دفتر مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و اچ اس ای شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، در این شرکت انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ساسان افضلی کیا قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان گفت : از اهداف وزارت بهداشت در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، تمرکز بر بحث پیشگیری، شناسایی، مراقبت از بیماران کرونایی و اجرای دستور العمل‌های بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ می‌باشد.

او گفت : در این راستا و در گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان، و با هماهنگی دفتر مدیریت بحران، پدافندغیر عامل و HSE شرکت آب و فاضلاب استان انجام گردید، تست PCR و رپید با حضور ۳۵۰ نفر از پرسنل شرکت، در ۱۰ مرحله به منظور شناسایی و گسستن زنجیره انتقال ویروس کرونا اجرا شد.

قائم مقام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: شرکت آبفا استان کرمانشاه، در جهت همکاری مستمر با دست اندرکاران بخش بهداشت و درمان استان، و به منظور برون رفت از وضعیت قرمز کرونایی، و قطع زنجیره انتقال، عزم خود را برای مقابله جدی‌تر با این ویروس و تقویت حس مسئولیت پذیری در همکاران، به کار بسته است.

او از جمله اقدامات انجام شده در این راستا را به الزام همکاران و ارباب رجوع به استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محیط اداری، و برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس اشاره کرد.

ساسان افضلی کیا گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته در سطح استان، می‌توان به دریافت کد رهگیری بهداشت از اوایل شیوع ویروس کرونا، انجام تست‌های غربالگری در ادارات آبفا شهرستان‌های تابعه استان، توزیع روزانه ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده در بین همکاران آبفا، اجرای طرح دور کاری برای برخی از همکاران و انجام تبلیغات گسترده در خصوص راه‌های پیشگیری و انتقال ویروس کووید ۱۹ و ... اشاره نمود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.