اسماعیلی: سپاهان تیم بزرگی است

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم سپاهان در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل اسماعیلی مربی تیم فوتبال  نساجی مازندران  ضمن عرض تسلیت بابت فوت نادر دست نشان و قدردانی از ابراز همدردی باشگاه‌ها و جامعه ورزش، در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: سپاهان تیم بزرگی است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. بازی سخت و مهمی را در پیش داریم. سپاهان را به‌خوبی آنالیز کردیم و امیدوارم بازی خوبی را در برابر این تیم ارائه بدهیم. بازی برای هر ۲ تیم شرایط ویژه‌ای دارد و هر ۲ تیم برای پیروزی به زمین مسابقه می‌آیند. باید خوشحال باشیم که هر ۲ تیم برای پیروزی می‌آیند و این می‌تواند یک برگ برنده‌ای برای بازی فردا باشد.

او درباره بازیکنان کرونایی نساجی افزود: متاسفانه تعداد ۱۰ نفر از کادر فنی  و بازیکنان تیم دچار کرونا شدند. هنوز تکلیف ۲، ۳ بازیکن ما مشخص نشده و قرار است امروز عصر وضعیت آن‌ها را به ما اطلاع دهند. قبل از بازی با پرسپولیس شرایط کرونایی خودمان را اعلام کردیم که متاسفانه مسئولان ناراحت شدند، اما به لحاظ وجدانی ما وظیفه داریم که اطلاع‌رسانی کنیم. همان‌طور که شاهد بودیم، بعد از بازی با پرسپولیس ۲ بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شدند.

مربی نساجی مازندران درباره وضعیت مجتبی ممشلی بیان کرد: مجتبی وضعیت خوبی دارد و درحال تمرین کردن است، باید بیشتر تمرین کند تا بتوانیم در هفته‌های آینده از او استفاده کنیم.

اسماعیلی درباره جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان سهمیه فیفا، جای جذب بازیکن داریم. در این شرایط جذب بازیکن سخت است، اما دنبال این هستیم تا بازیکن جدید جذب کنیم.

او درباره اینکه ساکت الهامی  شب گذشته در هنگام تمرین تیم نساجی در ورزشگاه وطنی نسبت به وضعیت چمنی مصنوعی این ورزشگاه اعتراض داشت، گفت: بازیکنان زیادی طی این سال‌ها در زمین وطنی از تیم ما و باشگاه‌های مختلف دچار مصدومیت شدند، دیشب هم احسان قهاری در این زمین دچار مصدومیت شد. او به‌تازگی از مصدومیت رها شده بود، اما متاسفانه به‌دلیل مصدومیت مجدد به بازی با سپاهان نمی‌رسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار