فلاحت زاده: استقلال بازی سختی مقابل الدحیل قطر دارد

کارشناس فوتبال درباره بازی تیم‌های استقلال ایران و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره بازی تیم های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر اظهار کرد: فرهاد مجیدی نسبت به گذشته با تجربه تر شده است. با اضافه شدن فراز کمالوند بار فنی کادر فنی تیم استقلال  بالا رفته است. تیم الدحیل قطر یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ قهرمانان آسیا است. استقلال  امشب بازی سختی مقابل این تیم دارد. مطمئنا کادرفنی استقلال به خوبی الدحیل را آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف تیم الدحیل  را به بازیکنان گوشزد می کند.

او درباره سطح فنی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم سطح فنی بازی‌ها پایین نیامده است، شاید به دلیل نبود تماشاگر از هیجان بازی‌ها کاسته شده، اما سطح فنی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مانند گذشته بالا است.

مدافع اسبق تیم استقلال در خصوص خط دفاع این تیم و نبود محمد دانشگر بیان کرد: به نظرم نباید درباره مسائل انضباطی تیم صحبت کنم چرا که کادرفنی استقلال باید در این باره نظر نهایی بدهد. من به دفاع گروهی اعتقاد دارم و بازیکنان استقلال در این مسئله خوب عمل کرده اند. شاید برخی از مدافعان در لحظاتی از بازی اشتباهات فردی داشتند. هر بازیکنی روز خوب و بد دارد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عملکرد سه تیم دیگر ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد: تیم فوتبال فولاد تا به اینجا عملکرد خوبی داشته است و مقابل تیم قدرتمند النصر عربستان هم خوب بازی کرد. فولاد با گل به خودی بازیکن النصر به گل رسید. فولاد در کل، بازی خوبی را به نمایش گذاشت. جواد نکونام قبل از شروع بازی‌های لیگ قهرمانان گفته بود، ما با تفنگ بادی به جنگ "ژسه" می‌رویم، اما بازیکنانش نشان دادند توانمند هستند.

او ادامه داد: پرسپولیس و تراکتور هم در مجموع بازی‌های خوبی انجام داده اند. امیدوارم هر چهار نماینده کشورمان از گروه‌های خود صعود کنند. هر چهار سرمربی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با دانش و با تجربه‌ هستند و اگر روی این افراد و تیم‌ها سرمایه گذاری شود، می‌توانند موفقیت‌های بیشتری را برای فوتبال کشورمان کسب کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار