داداش زاده: حداقل ۲ تیم ایرانی توان رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارند/گروه فولاد خوزستان را گروه مرگ واقعی می‌دانم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: رقیبان نقطه ضعف خط دفاع تیم پرسپولیس را پیدا کرده اند.

بهزاد داداش زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گوای هند اظهار کرد: تیم گوای هند خیلی خوب مقابل  تیم پرسپولیس بازی کرد. با این که خط دفاع تیم گوا ۲ خطای پنالتی مرتکب شد، اما بازیکنان این تیم با اعتماد به نفس بالایی بازی کردند. تیم گوا بازیکن خطرناکی در خط حمله نداشت و خطر چندانی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نکرد.

او ادامه داد: تیم گوا دقیقا از نقطه ضعف پرسپولیس که در ضربات ایستگاهی است، توانست دروازه پرسپولیس را باز کند. پرسپولیس در بازی‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان هم از این ناحیه دروازه اش باز شده است و تمام رقیبان هم متوجه این ضعف شده اند. یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس باید این نقطه ضعف را برطرف کند؛ چرا که مقابل تیم‌های قوی لیگ قهرمانان آسیا سخت می‌شود گل خورده را جبران کرد. پرسپولیس دارای یک خط حمله طوفانی و بی نظیر است، اما در خط دفاع مشکل دارد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی تیم استقلال و الدحیل قطر گفت: من تمام بازی‌های این دوره از لیگ قهرمانان آسیا را رصد کرده ام و به نظرم سطح بازی‌ها نسبت به سال‌های گذشته پایین آمده است. قبل از شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، گروه C که تیم استقلال در آن حضور دارد را گروه مرگ می‌دانستم، اما در حال حاضر گروه فولاد خوزستان را گروه مرگ واقعی می‌دانم. تیم استقلال امشب بازی سختی مقابل الدحیل قطر خواهد داشت. خط دفاع استقلال هم دچار مشکل است و باید کادر فنی استقلال تلاش کند این مشکل را برطرف کند. به جز تیم تراکتور که رسول خطیبی، سرمربی این تیم نتوانست بازیکنان مد نظرش را در تیم خود داشته باشد، هر ۳ تیم دیگر تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته اند.

او خاطرنشان کرد: امیدوارم هر ۴ تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از گروه خود صعود کنند. به نظرم حداقل ۲ تیم ایرانی توان رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
موافقم با اینکه پرسپولیسی هستم ولی از حق نگذریم گروه فولاد با وجود السد و النصر واقعا گروه مرگه و فولاد خوب دووم اورده
آخرین اخبار