مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آب و انرژی تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آب و انرژی که با همکاری یونسکو و وزارت نیرو برگزار می‌شود به منظور استقبال علاقمندان تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

این جشنواره ۲۵ خرداد ماه امسال همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست در سه حوزه مستند، داستانی و انیمیشن برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


پنج محور این جشنواره با شعار ۱۰۰ ثانیه برای آب و انرژی شامل «ارزش زیست‌محیطی آب و انرژی»، «ارزش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آب و انرژی»، «تغییر اقلیم، آب و انرژی»، «نقش رسانه در آموزش و مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی» و «دسترسی به آب سالم و انرژی پایدار» است.

آگاهی بخشی درخصوص اهمیت مدیریت مصرف آب و انرژی در جهت حفظ محیط زیست، تبیین نقش بهره‌برداری بهینه از منابع آب و انرژی در توسعه پایدار، ترغیب جامعه به مدیریت مصرف آب و انرژی در زمان بحران‌های فراگیر، آشنایی با نحوه تولید، انتقال و توزیع انرژی و آشنایی با نحوه جمع‌آوری، استحصال، فرایند انتقال، تصفیه و توزیع آب از اهداف این جشنواره است.

علاقمندان و فیلمسازان برای شرکت در نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای آب و انرژی، تا پایان ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مهلت دارند آثار خود را از طریق سامانه جشنواره به نشانی www.۱۰۰-we.com  ارسال نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار