مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای موفق عملیات انتقال هوایی تجهیزات و لوله‌های طرح آبرسانی به منطقه محروم و صعب‌العبور ٱرزو خبر داد.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: اهالی این روستا با توجه به صعب‌العبور بودن  ٱرزو از توابع بخش مرکزی باغملک مدت مدیدی است که از استفاده آب آشامیدنی بهداشتی محروم مانده اند و به دلایل مختلفی آبرسانی به این منطقه با مشکلاتی مواجه شده و این کار بر زمین مانده بود و عملیات انتقال هوایی تجهیزات و لوله‌های طرح آبرسانی به منطقه العبور ٱرزو از توابع بخش مرکزی باغملک انجام شد.

او افزود: با پیگیری‌های چند جانبه صورت گرفته از سوی اهالی روستا، نماینده مردم شهرهای ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک و پس از ارزیابی‌ها و بررسی‌های کارشناسی تیم امداد هوایی معاونت امداد و نجات برنامه ریزی‌های لازم جهت هلی برد تجهیزات، لوله‌ها و لوازم آبرسانی به روستای ٱرزو صورت پذیرفت.

خدادادی بیان داشت: با لطف خداوند و با هدف ارائه خدمتی دلنشین به اهالی مناطق محروم و کم برخوردار، این کار دشوار در ماه ضیافت الهی، طی۲روز متوالی، با بیش از ۷سوتی پرواز بالگرد این جمعیت و با تلاش کادر پروازی و اعضای جمعیت هلال احمر تحقق یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: حال که این سنگ بزرگ و مشکل امکان انتقال تجهیزات مرتفع گردیده است، با تلاش مسئولین و متولیان امر در اسرع وقت این پروژه تکمیل و با نصب لوله‌ها امکان بهره مندی اهالی شریف این روستا از آب آشامیدنی بهداشتی میسر شود.

این مقام مسئول در انتها از همه گروه‌های جهادی دعوت کرد با ورود به این امور در اتمام و ثمردهی این پروژه نیز نقش ایفا نموده و تسریع ایجاد نماید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.