رئیس پلیس راهنمایی و راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: آزمون عملی گواهینامه رانندگی در استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: پیش از شیوع کرونا علاوه بر افسر راهنمایی و رانندگی چهار فرد دیگر در خودرو برای دادن آزمون عملی رانندگی سوار می‌شدند، اما هم اینک علاوه بر افسر تنها یک نفر دیگر سوار می‌شود.

او افزود: مراکزآموزش رانندگی نیز فعال هستند و می‌توانند با در نظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی برای آموزش متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: با این وجود در حال حاضر آزمون کتبی همچنان برگزار نمی‌شود و مراکز آموزش رانندگی نیز مجاز به برگزاری کلاس‌های تئوری نیستند.

سرهنگ فکری گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و افراد مشکوک به ویروس کرونا، مرکز تعویض پلاک استان همدان به منظوری پیشگیری از شیوع این ویروس تعطیل است.

با توجه به قرار گرفتن استان همدان در شرایط قرمز کرونایی محدودیت‌های پیش بینی شده در طرح جامع هوشمند برای رنگ بندی قرمز در این استان اعمال می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خدایا فردا امتحان عملی دارم. بحق حضرت علی اصغر علیه السلام فداش بشم کمکم کن قبول شم. یاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
گویا هزینه های صدور گواهینامه افزایش یافته است