۱۶۵ دستگاه چادر میان زلزله زدگان گناوه و دیلم توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۱۵۹ دستگاه چادر میان زلزله زدگان در شهرستان گناوه و ۶ دستگاه نیز در شهرستان دیلم توزیع شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: پس از گذشت سه روز از حادثه زلزله در شهرستان‌های گناوه و دیلم امدادرسانی در مناطق زلزله زده این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد.

او افزود: تا کنون ۱۶۵ دستگاه چادر امدادی در این مناطق توزیع شده است که از این تعداد ۱۵۹ دستگاه مربوط به شهرستان گناوه و ۶ دستگاه مربوط به شهرستان دیلم بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: همچنین در این مدت ۲۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته با استفاده از ۱۶ دستگاه خودروی سنگین و سبک در شهر و روستا‌های شهرستان‌های گناوه و دیلم در اختیار مردم قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


 حاجیانی عنوان کرد: از ابتدای حادثه زلزله تا کنون بیش ۸۰ نفر از کارکنان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر در امدادرسانی به این دو شهرستان حضور داشته‌اند.

او همچنین از مردم مناطق زلزله زده درخواست کرد به شایعات درباره زلزله توجه نکنند، اخبار را از مجاری رسمی پیگیری کنند و همچنین با توجه به وجود پس لرزه‌ها نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.