فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: باند سارقان منازل با دستگیری ۳ سارق و یک مالخر و کشف ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان منهدم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اکبر نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل در سطح شهر بم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

اوافزود: مأموران کلانتری ۱۱ پس از دستگیری یکی از سارقان، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، ۲ همدست دیگر وی و یک مالخر را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با بیان اینکه در مجموع ۴ متهم در این رابطه دستگیر شدند، تصریح کرد: این متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس، به ۲۵ فقره سرقت از منازل در شهر بم اعتراف کردند.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: سارقان بیشتر دست به سرقت از منازلی می‌زنند که از لحاظ ایمنی در وضعیت ضعیفی قرار داشته باشند که می‌طلبد شهروندان با نصب سیستم های ضد سرقت، دوربین و ایجاد حفاظ پنجره از وقوع سرقت جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار