فرمانده انتظامی فهرج از دستگیری یک سارق تجهیزات مخابراتی در فهرج خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا رفیع آبادی، فرمانده انتظامی فهرج گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و تجهیزات مخابراتی در فهرج، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی، پس از بررسی دقیق در هنگام گشت زنی شبانه به یک دستگاه خودرو مشکوک و پس از بازرسی خودرو، مقادیری کابل مسروقه و ادوات مورد استفاده در سرقت از جمله دیلم، پتک و... مشاهده کردند.

سرهنگ رفیع آبادی ادامه داد: پس از بازجویی فرد دستگیر شده، وی به ۱۰ فقره سرقت از تجهیزات دکل‌ها و مراکز مخابراتی از جمله ۱۰۰ عدد سلول باتری، ۶۰ آمپر منابع تغذیه برق، ۵ عدد کیس کامپیوتر و ۵ عدد کپسول آتشنشانی اعتراف کرد.

او تصریح کرد: این تجهیزات تامین کننده برق اضطراری مراکز مخابراتی بوده و بنا به نظر کارشناسان حقوقی مخابرات، ارزش اموال مسروقه این مراکز، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می‌ شود. 

سرهنگ رفیع آبادی با اشاره به بازداشت متهم و توقیف خودروی وی اشاره کرد و بیان داشت: تجهیزات سرقتی بیش از ۴۰ کیلوگرم وزن داشته؛ به طوری که به تنهایی قابل جا به جایی نبوده و با توجه به اعتراف متهم به ۲ نفر همدست خود، تلاش برای دستگیری سایر متهمان شناسایی شده ادامه دارد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار