بیش از ۹۵ درصد از اصناف محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند

معاون سازمان صمت خراسان جنوبی گفت:با توجه به بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۹۵ درصد از اصناف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در خراسان جنوبی دستور العمل‌های بهداشتی مربوطه را رعایت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  ، تهوری معاون سازمان صمت خراسان جنوبی ضمن تشکر از اصناف در همراهی با اجرای طرح محدودیت‌ها گفت: با توجه به قرار گرفتن تعدادی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی و روند افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹، فعالیت واحد‌های صنفی غیر ضرور بویژه گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در این شهرستان‌ها تا زمان تغییر وضعیت ممنوع است.

اوافزود: با توجه به ضرورت و اهمیت سلامت مردم برای جلوگیری و کنترل انتشار ویروس کرونا، تمام واحد‌های صنفی مجاز به فعالیت در کل استان هم بیش از پیش موظف به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند.

معاون بازرسی وحمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بازرسان سازمان، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و اماکن بر فعالیت واحد‌های صنفی در سه شیفت صبح، قبل و بعد از افطار نظارت دارند افزود در صورت فعالیت واحد‌های صنفی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴، واحد‌های مذکور توسط پلیس اماکن بمدت ۱۵ روز پلمب خواهند شد.

تهوری افزود: در صورت عدم استفاده متصدی واحد صنفی و مشتری از ماسک، متخلفان به اتهام عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به تعزیرات معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایولا