عملیات آسفالت و ترمیم مسیر تردد خودروهای حمل بار اداره بندر آبادان

شهردار آبادان از آغاز به کار عملیات آسفالت مسیر تردد خودروهای اداره بندر آبادان از امروز خبر داد.

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: از ابتدای آغاز به کارم در پارسال یکی از دغدغه های جدی ما ، ترمیم آسفالت مسیر تردد خودروهای حمل بار اداره بندر آبادان بود،عبور و مرور روزانه این ماشین آلات سنگین به سطح معابر آسیب جدی وارد کرده بود و به نظر می رسید باید هر چه سریع تر این مشکل برطرف می شد.

او افزود: پس از طرح موضوع ، مختار نماینده آبادان در مجلس وقت مشخصی در کمیسیون عمران مجلس را به بررسی این مهم اختصاص داد،همچنین با پیگیری وی نشستی با حضور رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس ، جلیل مختار نماینده آبادان ، شهردار آبادان و راستاد رئیس سازمان بنادر کشور برگزار شد و اعلام نیاز ۲۰ میلیارد تومانی برای اصلاح معابر آسیب دیده از تردد خودروهای حمل بار مطرح شد.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما و متعاقب آن پیگیری های نمایندگان محترم از جمله شخص مختار موجب شد با ۷ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون تومان در فاز نخست برای اصلاح خیابان های یاد شده موافقت و این اعتبار تصویب و اختصاص داده شود، همچنین مراحل شناسایی پیمانکار نیز طی شد و این پروژه پیمانکار خود را شناخت.

شیرازی اظهار داشت: یک نشست هماهنگی نیز با سفاری مدیر اداره بندر آبادان و با حضور پیمانکار در محل اداره بندر برگزار شد و از امروز عملیات تراش آسفالت آغاز شده و طبق برنامه و نظارتی که اداره بندر آبادان برای این پروژه در نظرگرفته است و با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری آبادان کار پیش خواهد رفت.

گفتنی است فاز نخست این عملیات از ایستگاه ۱۲ ذوالفقاری ، بعد از پل چهارم و بلوار آرامستان آغاز شده و از فلکه آرامستان تا میدان ایثار نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.