اختصاص اعتبار برای توسعه عمرانی شهری آبادان و خرمشهر

۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار توسعه عمرانی شهری آبادان و خرمشهر در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و پیگیری‌هایی که از طریق کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی انجام شد مجموعاً ۱۱۰ میلیارد تومان به عنوان توسعه عمران شهری آبادان و خرمشهر بر سقف اعتبارات تخصیص بودجه کشور اختصاص داده شد.

او با اشاره به اینکه تخصیص این بودجه در راستای زیرسازی و آسفالت معابر بوده افزود: از این میزان ۳۵ میلیارد تومان آن مربوط به خرمشهر و ۷۵ میلیارد تومان آن مربوط به آبادان است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بودجه امسال، دولت با برنامه ریزی توانست ۳۵ درصد حق آلایندگی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به سازمان حفاظت محیط‌زیست تخصیص دهد که این امر سبب بروز مشکلاتی برای شهرداری‌های آبادان و خرمشهر شد که با پیگیری‌هایی انجام شده با حذف این بند از لایحه بودجه ۱۴۰۰، ۳۵ درصد حق آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بازگشت.

او گفت: با افزایش درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل حذف تخصیص ۳۵ درصد حق آلایندگی به سازمان حفاظت محیط‌زیست، شهرداری‌های آبادانی و خرمشهر در سال ۱۴۰۰ نسبت به امسال وضعیت بهتری خواهند داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.