همتی گفت:۱۸ کلاس درس در هلیلان در سال جاری ساخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،احمد همتی دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی (بنیاد علوی) هلیلان گفت: متوسط هزینه ساخت هر کلاس درس مشارکتی حدود چهار میلیارد ریال است که ۲ میلیارد و ۵۰۰ ریال آن توسط اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن توسط بنیاد علوی هزینه می‌شود.

او افزود: همچنین از بودجه سال گذشته ۱۶ کلاس در حال احداث است که از این میزان ۱۱ کلاس با مشارکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان که شامل هنرستان هشت کلاسه شهر کهره، مدرسه روستای شاران و پنج کلاس نیز بصورت مستقل توسط بنیاد علوی ساخته می‌شود.

دبیر بنیاد علوی هلیلان با بیان اینکه هزینه ساخت فضا‌های آموزشی در این شهرستان بیش از کل استان است و در مجموع هفت کلاس درس کانکسی در شهرستان وجود دارد، بیان کرد: برای حذف مدارس کانکسی این شهرستان، ۶ کلاس درس با مشارکت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و یک کلاس بطور مستقل توسط بنیاد علوی در حال ساخت است.

همتی تاکید کرد: برای تعمیر و تجهیز مدارس هلیلان نیز تاکنون حدود ۳۳ میلیارد ریال هزینه شده است که از میزان ۲۸ میلیارد ریال توسط بنیاد علوی و پنج میلیارد ریال برای هزینه گازکشی مدارس با مشارکت اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان انجام شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.