رئيس انجمن فدراسيون دو و ميداني ناشنوايان درباره ي برنامه هاي آينده تيم اظهار داشت: براي آمادگي هر چه بيشتر ورزشكاران در بهمن ماه اردوي برگزار مي كنيم.

شادمهر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تاكنون براي آمادگي ورزشكاران دو و ميداني 2 اردو برگزار شده است و قصد داريم تا پيش از شروع رقابت هاي آسيايي كره جنوبي در بهمن و اسفند ماه نيز اردو برگزار شود تا دو و ميداني كاران ناشنوا با آمادگي كامل در رقابت هاي آسيايي خرداد ماه و مسابقات المپيك كه قرار است در شهريور ماه برگزار شود شركت كنند.

وي ادامه داد: مرحله سوم اردوي پيش بيني شده پيش از مسابقات داخل سالن دهه ي فجر در مشهد برگزار مي شود و پس از آن نيز در اوايل بهمن ماه نيز قرار است اردويي نيز در تهران نيز برپا كنيم كه اگر با شرايط و امكانات موجود در تهران هماهنگ شويم به طور قطع مكان اردو تهران خواهد بود و در غير اينصورت شهر و مكان ديگري را در نظر خواهيم گرفت.

شادمهر تصريح كرد: در اسفند ماه بايد نفرات و اسامي نهايي براي حضور در مسابقات آسيايي كره جنوبي مشخص و براي مسئولان جهان ارسالي شوند لذا تا پيش از اسفند ماه با برگزاري برنامه هاي فشرده و اردوهاي متعدد نفرات برتر را مشخص مي كنيم تا تيمي پرقدرت و حرفه اي را مي مسابقات آسيايي شوند.

رئيس انجمن فدارسيون دو وميدان ناشنوايان خاطر نشان كرد: به منظور انتخاب افراد و نفرات حرفه اي پيش از اسفند ماه مسابقات ارزيابي نهايي برگزار مي كنيم تا پس از بررسي ها دقت عمل لازم افراد شايسته انتخاب و برگزيده شوند.

شادمهر افزود: در سال گذشته اجازه ي حضور ورزشكاران ناشنوايان افراد سالم درمسابقات دهه ي فجر را از مسئوولين ذيربط گرفته ايم و از آن جاي كه در سال گذشته مشكل خاصي ايجاد نشده است لذا قصد داريم در مسابقات دهه ي فجر امسال نيز حضور ناشنوايان در كنار ورزشكاران سالم در ورزش دو و ميداني را مسجل كنيم.

وي خاطر نشان كرد: تنها مشكلي كه ورزشكاران ناشنوا با شنوا در مسابقات دارند مربوط به دورهاي سرعت است چرا كه در اين سطح آغاز مسابقات با شليك تپانچه مي باشد و با توجه به اينكه ورزشكاران ناشنوا از شنيدن محروم مي باشند لذا قصد داريم با انجام تمهيداتي اين مشكل راحل كنيم تا ناشنوايان نيز در اين سطح با شنواها به مسابقه بپردازند.

رئيس انجمن فدارسيون دو و ميداني ناشنوايان افزود: اطلاعات پست و صحيحي از بودجه ي در نظر گرفت شده با فراي فدارسيون ناشنوايان در اختيار ندارم اما از لحاظ مالي بامشكل روبرو نيستم و شرايط براي حضور ورزشكاران ناشنوا در مسابقات آسيايي مناسب است.

شادمهر خاطر نشان كرد: با تلاش و زحمت هاي نظم ده رئيس فدارسيون ورزش هاي ناشنوايان امكانات مناسبي در سطح ملي در اختيار ورزشكاران ناشنوا قرار گرفته است تا دو و ميداني كاران بدون مشكلي آماده ي رقابت هاي آسيايي شوند.

شادمهر تصريح كرد: بيشتر ورزشكاران معلم مي باشند لذا ماموريت هاي ورزشي زيادي دارند و براي حضور در اردوها با مشكلات عديده اي مواجه مي باشند، لذا براي جايگزين افراد مناسبي به جاي آنها با مشكلات خاصي روبرو هستيم اين مسئله مهم ترين مشكل ما در زمينه ي دو و ميداني مي باشد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار