گوشی Oppo A۹۴ ۵G وارد بازار اروپا خواهد شد

شرکت اوپو گوشی Oppo A۹۴ ۵G با پردازنده Dimensity ۸۰۰U را در ماه مه وارد بازار اروپا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا ، هفته پیش شرکت اوپو گوشی Reno۵ Z ۵G را به سنگاپور ارسال کرد و اکنون این تلفن با نام Oppo A۹۴ ۵G راهی اروپا شده است، هنوز هم توسط چیپست Dimensity ۸۰۰U مدیاتک، همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت پایه ۳۵۹ یورو تأمین می‌شود.

گوشی A۹۴ ۵G یک صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح + FHD دارد. یک سوراخ پانچی برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و دارای اسکنر اثر انگشت است. بخش دوربین توسط یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار یک اسکنر فوق العاده ۸ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای دوربین‌های ماکرو و عریض، تکمیل شده است.

تاریخ عرضه گوشی A۹۴ ۵G در اروپا

یک باتری ۴۳۱۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر ۳۰ وات هم همراه با گوشی است. این گوشی از اندروید ۱۱ و ColorOS ۱۱.۱ اوپو پشتیبانی می‌کند. گوشی A۹۴ ۵G در طیف رنگ‌های خاص مشکی و آبی عرضه می‌شود و از ۳ مه به فروش خواهد رسید.

گوشی Oppo A۹۴ ۵G در راه اروپا

اخیرا هم شایعه‌ای درباره مشخصات اصلی Reno۶ Pro آینده به دست آمده است.

مشخصات احتمالی Reno۶ Pro اوپو

ظاهراً گوشی هوشمند Reno۶ Pro دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ و سرعت ۹۰Hz است. یک سوراخ در بالا سمت چپ گوشی برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد و دوربین عقب چهارگانه و با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. باتری گوشی Reno۶ Pro هم ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژر سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

طبق مشخصات فاش شده، گوشی Reno۶ Pro شرکت اوپو از چیپست Dimensity ۱۲۰۰ بهره خواهد برد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار