شرکت اپو از گوشی Reno6 با چیپست 1200 رونمایی کرد

شرکت الکترونیکی اپو از گوشی جدید خود که Reno6 نام دارد به صورت آنلاین رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها شرکت‌های متفاوتی وجود دارند که در زمینه تولید تلفن همراه هوشمند فعالیت دارند و برای اینکه بتوانند بازار را در اختیار خود قرار دهند، رقابت زیادی با سایر شرکت‌های فعال در این زمینه دارند.

یکی از این شرکت‌های سازنده oppo است که اخیرا تلفن همراه جدیدی را طراحی کرده، شرکت oppo تولیدکننده وسایل الکترونیکی است که در کشور چین فعالیت دارد و محصولات عمده خط تولید این شرکت mp3 player، مدیا پلیر‌های قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها، کتاب خوان‌های الکترونیکی، پخش‌کننده دی‌وی‌دی و اسمارت فون‌ها هستند. شرکت oppo در ۲۰۰۴ تأسیس شد و این شرکت در نقاط زیادی از جهان با نام برند اوپو شناخته می‌شود.

این شرکت که در سال‌های اخیر در تولید گوشی با شرکت‌های سرآمد در این عرصه وارد عرصه شده است  گوشی‌های Reno را از هر طریقی وارد بازار می‌کند حتی اگر هنوز ترکیب Reno5 کامل نشده باشد، Reno 6 در حال حاضر در افق دید این شرکت ظاهر شده است.


بیشتر بخوانید


مشخصات گوشی Reno6 

چندین بار فاش شده است که تلفن جدید Oppo PEPM00 در دست کار است و از تصویر صفحه استفاده می کند که Reno6 نام دارد. دستگاه PEPM00 با شارژ سریع 65 وات در 3C دارای گواهینامه است و Reno5 5G را با استاندارد SuperVOOC 2.0 تطبیق می دهد. صفحه نمایش این گوشی دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز است، در حالی که در داخل آن 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد.

شرکت اپو

ظاهراً این گوشی به یک چیپست 6 نانومتری منتقل خواهد شد و این پلتفرم Mediatek MT6893 خواهد بود که با نام Dimensity 1200 شناخته می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: گوشی هوشمند ، شرکت oppo
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار