ناسا به زودی اقدام به اولین پرواز کنترل شده در مریخ می کند

ناسا برای اولین‌بار هلی کوپتر Ingenuity Mars خود را در مریخ به پرواز در می آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعات مربوط به اولین پرواز هلی کوپتر ناسا چند ساعت پس از پرواز بطور خود مختار به زمین بر می‌گردد. و این در حالی است که تیم هلی کوپتر آماده دریافت اطلاعات پایین دستی در مرکز عملیات پرواز فضایی در آزمایشگاه پیشرانه جت NASA (JPL) است ، جریان مستقیم در ساعت 6:15 صبح EDT (3:15 صبح PDT) آغاز می شود. در تلویزیون ناسا ، برنامه آژانس ، وب سایت و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، از جمله YouTube و Facebook تماشا کنید. اگر پرواز در 19 آوریل انجام شود.

شرکت کنندگان در این جلسه:

توماس زوربوچن ، مدیر همیار اداره ماموریت علمی ناسا

مایکل واتکینز ، مدیر JPL
MiMi Aung ، مدیر پروژه هلیکوپتر Ingenuity Mars در JPL
باب بالارام ، مهندس ارشد هلیکوپتر Ingenuity Mars در JPL
Håvard Grip ، خلبان ارشد بالگرد Ingenuity Mars در JPL
جاستین مکی ، دانشمند تصویربرداری مریخ نورد Perseverance Mars و معاون اصلی تحقیقات ابزار Mastcam-Z در JPL

براساس این گزارش، عموم مردم و رسانه ها ممکن است در جریان پخش زنده و توجیهی با استفاده از #MarsHelicopter در شبکه های اجتماعی سوال کنند.

سازمان ناسا

تاریخ اصلی پرواز 11 آوریل هنگامی تغییر یافت که مهندسان روی چک های قبل از پرواز و راه حلی برای مسئله توالی دستور کار می کردند. مریخ نورد Perseverance پشتیبانی را در طول عملیات پرواز ، گرفتن عکس ، جمع آوری داده های زیست محیطی و میزبانی از ایستگاه پایه فراهم می کند که بالگرد را قادر می سازد تا با کنترل کننده های ماموریت در زمین ارتباط برقرار کند. این نمایش فناوری توسط ریاست های علوم ، تحقیقات هوانوردی و فناوری فضایی ناسا پشتیبانی می شود. JPL که توسط Caltech در پاسادنا ، کالیفرنیا برای ناسا اداره می شود ، عملیات Ingenuity و مریخ نورد Mars 2020 Perseverance را ساخته و مدیریت می کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار