وبینار ناسا و AIAA در مورد مریخ نورد جدید

سازمان فضایی ناسا وبیناری را درباره ماموریت مریخ نورد Mars Perseverance در روز پنج شنبه برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه هوانوردی و فضانوردی آمریکا (AIAA) و ناسا قصد برگزاری یک وبینار برای بحث در مورد نوآوری‌های فناوری با مریخ نورد Mars Perseverance به صورت مجازی در ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۰ فوریه را دارند.

 قرار است پنجشنبه، ۱۸ فوریه، فضاپیمایی در مریخ فرود آید که بزرگترین و پیچیده‌ترین مریخ نوردی بوده که تاکنون به سطح سیاره سرخ ارسال شده است. این ستاره شناس رباتیک مجموعه‌ای از فن آوری‌های پیشرفته را در اختیار دارد که دقیق‌ترین فرود برای یک فضاپیما را امکان پذیر کرده و به زمینه سازی برای ماموریت‌های انسانی آینده در مریخ کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


در محل فرود فضاپیمای Perseverance به دنبال نشانه‌هایی از زندگی باستان خواهد بود و فن آوری‌هایی را برای تولید اکسیژن از جو مریخ به نمایش خواهد گذاشت؛ این فضاپیما به روزرسانی‌های آب و هوایی سطحی را نشان داده و اولین پرواز کنترل شده و نیرومند را روی یک سیاره دیگر با بالگرد Ingenuity انجام می‌دهد.

گفتگوی ناسا و AIAA در مورد مریخ نورد Mars Perseverance Rover

شرکت کنندگان در این وبینار

در طول برگزاری این وبینار، متخصصان علوم، فناوری و مهندسی ناسا که در این مأموریت شرکت دارند، اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی پیشرفت فناوری برای حضور در مریخ به دست خواهند آورد. شرکت کنندگان در این وبینار عبارتند از: توری برونو، مدیر عامل شرکت United Launch Alliance، واندا سیگور رئیس آکادمی‌های ملی علوم، مهندسی و پزشکی صنعت فضا دانشگاه واندا پیترز، معاون برنامه‌های اداره ماموریت علمی، مقر ناسا در واشنگتن، مدیر اداره ماموریت فناوری فضایی ستاد ناسا، این جلسه تحت نظارت رهبر وبینار و همچنین افرادی است که از طریق زوم برای این رویداد ثبت نام کرده اند.

شرکت در این رویداد به ۱۰۰۰ نفر محدود می‌شود و تنها راه پرسیدن مستقیم سوال از طریق عملکرد گپ است. ناسا در این رویداد با AIAA همکاری کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار