در گرامیداشت روز ارتش مسئولان شهرستان زرندیه مزار دو شهید گمنام را گلباران کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت روز ارتش فرمانده پدافند هوائی ارتش در منطقه زرندیه و ائمه جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین نظامی انتظامی شهرستان زرندیه مزار دو شهید گمنام شهر مامونیه مرکز این شهرستان را غبار روبی و گلباران کردند.

۲۹ فروردین سال ۵۸ درشرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود امام خمینی (ره) با نامگذاری این روز
به نام روز ارتش از این نیروی مردمی حمایت کرد.

پس از پیروزی انقلاب، در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان نا آگاه، نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهاد.

امام خمینی (ره) نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب نمود و طی پیامی، با قاطعیت هرچه تمامتر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش، فرمان تاریخی و مهمی را صادر فرمودند و روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند.

نامگذاری روز ارتش با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ ارتش تولدی نو یافت و ارتش جمهوری اسلامی ایران پا به عرصه وجود گذاشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.