معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: مرکز نوآوری گیاهان دارویی در دانشگاه علوم پزشکی گناباد راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر شهلا خسروان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: پس از دیدار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی با دکتر پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی و دکتر مریم ملونی مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بهمن ماه سال گذشته، با راه‌اندازی مرکز نوآوری گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد موافقت گردید.

او افزود: با دستور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مبلغ یک میلیارد تومان به منظور حمایت از مرکز نوآوری و مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی و تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه اختصاص یافت.


بیشتربخوانید


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گناباد ادامه داد: از این مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان برای مرکز نوآوری گیاهان دارویی و ۳۵۰ میلیون تومان برای تجهیز آزمایشگاه‌های دانشگاه اختصاص یافته است.

خسروان بیان کرد: همچنین در دستور دیگری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به واحد‌های فناور مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم پزشکی گناباد از طریق صندوق پژوهش و فناوری استان اختصاص یافت که بر اساس طرح‌های ارائه شده و مصوب واحد‌های فناور دانشگاه، به عنوان تسهیلات در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با راه‌اندازی این مرکز، اهداف دانشگاه در تحقق اقتصاد دانش بنیان مبتنی بر گیاهان دارویی در منطقه را محقق کنیم.

انتهای پیام// ح. ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.