جانشین سپاه شهرستان بوئین زهرا گفت: بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت نخبگان بسیجی در امر تولید و همراهی مسئولین باعث جهش تولید و محقق شدن شعارهای راهبردی سال خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ نورالله محمدی جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا با اشاره به شعار سال، توجه به امر تولید را یکی از مهم‌ترین نکات کلیدی کشور دانست و گفت: رونق و جهش تولید زیربنای حل بسیاری از مشکلات کشور است و می‌تواند کشور را در مسیر و ریل گذاری پیشرفت و توسعه قرار دهد.

سرهنگ محمدی افزود: به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا و با راه اندازی کارگروه صنعت یار در حوزه بسیج صنعت و همچنین کارگروه موانع تولید در حوزه کارخانجات، این قرارگاه و کارگروه در قالب طرح شهید برونسی در سطح شهرستان فعال شد و اقدام به شناسایی و عارضه یابی واحد‌های مشکل دار و نیم فعال نمود و بیش از ۶۰ واحد تولیدی پایش و عارضه یابی شدند.

او در ادامه به تشریح طرح شهید برونسی اشاره کرد و گفت: با دعوت از مسئولین ذیربط و سازمان‌های خدمات رسان، مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی در کارگروه‌های تخصصی احصاء و بررسی شد و در نهایت مشکل ۲۹ واحد تولیدی حل و فصل شد و این واحد‌های تولیدی به چرخه تولید بازگشتند.

سرهنگ محمدی همچنین به مشکلات موجود واحد‌های تولیدی در بحث نقدینگی و سیستم بانکی اشاره کرد و افزود: برخی از واحد‌های تولیدی با مشکلاتی از قبیل نقدینگی و سیستم بانکی مواجه بودند که این مشکلات نیازمند اصلاح قوانین بویژه در امور بانکی و مالیاتی در سطح کلان کشور می‌باشد، با این وجود مشکلات این واحد‌ها نیز جهت انعکاس و پیگیری لازم به مسئولین کشوری ارسال گردیده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار