رئیس پلیس راهور گیلان از تداوم ممنوعیت تردد شبانه برای مهار کرونا خبر داد و گفت: جریمه در انتظار مالکان خودروهای متخلف است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  سرهنگ  امیر طالبی ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: مالکان بیش از ۷۴ هزار خودرو به دلیل عدم رعایت ممنوعیت تردد شبانه بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعمال قانون شدند.

او ، با اشاره به تداوم اعمال ممنوعیت تردد شبانه، افزود: ورود و خروج به شهر‌های قرمز با پلاک غیربومی و بدون مجوز تردد، یک میلیون تومان و شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان،  با بیان اینکه در ابتدای فروردین تاکنون مالکان ۷۴ هزار و ۴۰۰ خودرو که ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد رعایت نکردند اعمال قانون شدند، گفت: این تعداد خودرو معادل ۱۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان جریمه شدند.

سرهنگ طالبی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد این جریمه‌ها مربوط به شش شهرستان بزرگ استان است، افزود: صاحبان بیشترین خودرو‌های اعمال قانون شده امسال، اهل شهرستان‌های رشت، بندرانزلی، لنگرود، لاهیجان، فومن و صومعه سرا هستند.

او ، به صدور مجوز تردد برای شهروندانی که برای اهدای خون در شب‌های ماه رمضان، به مراکز انتقال خون شبانه در رشت و لاهیجان مراجعه می‌کنند نیز اشاره و تصریح کرد: شهروندانی که مجوز تردد دارند، به رغم دریافت پیامک، جریمه آن‌ها پس از گذشت چند روز از سامانه پاک می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.