فضل الله پسندیده گفت: تاکنون ۸۵ درصد از کادر بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کووید۱۹ استان در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، فضل الله پسندیده مدیر گروه بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت : تاکنون چهار مرحله واکسن کرونا در استان دریافت شده است که در مجموع تقریبا ۷۰ درصد کارکنان بهداشت و درمان خراسان شمالی واکسینه شده اند.

پسندیده با اشاره به واکسینه شدن ۲۷۰ نفر از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی استان، یادآور شد: هم اکنون ۷۸ غسال آرامستان‌های خراسان شمالی با توجه به نوع شغلی که در معرض آسیب ناشی از بیماری کووید۱۹ هستند، واکسینه شده اند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به دریافت واکسن ۳۵ نفر از جانبازان ۷۰ درصد به بالای استان افزود: همچنین ۳۰ نفر از سالمندان واجد شرایط در سالمندسرا‌های بجنورد، شیروان و مانه و سمقان واکسن کرونا را دریافت کردند.

مدیر گروه بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه کارکنان بخش مراقبت‌های ویژه و درگیر با بیماران کووید۱۹ در اولویت دریافت واکسن کرونا هستند، تصریح کرد: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و گروه‌های پرخطر نیز بر اساس دستورالعمل‌های ارائه شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مرحله به مرحله انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.