معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: ۱۰۰ مرکز نیکوکاری با مشارکت بالای خیران و مردم نوع دوست در استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت ۱۰۰ مرکز نیکوکاری در استان گفت: این مراکز، یک بستر امدادگری انقلابی و جهادی را ایجاد کرده تا بدون تشریفات اداری و با استفاده از ظرفیت مردم بتوان به جامعه هدف خدمت رسانی کرد.

او افزود: در همین رابطه کمیته امداد استان مقدمات لازم را برای ایجاد و تاسیس این مراکز فراهم کرده است و سال گذشته شاهد رشد ۱۲۷ درصدی تاسیس مراکز نیکوکاری در استان نسبت به سال ۹۸ بوده ایم.

این مسئول گفت: خوشبختانه مراکز نیکوکاری درآمد خوبی را هم برای کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد کرده اند که تمامی این درآمد‌ها در بین نیازمندان و بیشتر به صورت تخصصی هزینه می‌شود.

فرهادی اضافه کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۳۱۲ میلیارد ریال درآمد جذب کرده اند که نسبت به سال ۹۸ نزدیک به ۱۲۰ درصد رشد داشته و توانسته است کمک شایانی را برای نیازمندان به همراه داشته باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: خوشبختانه بسیاری از خمات مراکز نیکوکاری به صورت تخصصی ارایه می‌شود که مهمترین این خدمات در زمینه اشتغال است.

هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.