آیدا فاروقی گفت: از روز گذشته تا کنون باران در ۱۳ شهرستان خراسان رضوی باریده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: باران در ۱۳ شهرستان استان از روز گذشته تا کنون باریده که بیشترین میزان بارش در جغتای با ۱۵ میلیمتر ثبت شده است؛ طبق آخرین اطلاعات رسیده باران طی این مدت در شهرستان‌های جغتای، فریمان، قوچان، کلات، سبزوار، مشهد، چناران، درگز، نیشابور، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، کاشمر و بردسکن باریده است.

او افزود: پس از جغتای بیشترین بارش در قوچان با ۱۲ میلیمتر رخ داده  و میزان بارش در مشهد یک دهم میلیمتر گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از امروز تا اوایل شب بارش‌های رگباری در شمال غرب خراسان رضوی ادامه دارد و پس از آن تا روز دوشنبه جوی پایدار در استان پیش بینی شده است.


بیشتر بخوانید


فاروقی بیان کرد: برای روز دوشنبه وزش باد پدیده غالب در خراسان رضوی است به طوری که در مناطق شمال غرب و شرق استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و با احتمال خسارت و آسیب به سازه‌های موقت پیش‌بینی شده است و در مناطق مرکزی استان شاهد افزایش بارش‌های رگباری پراکنده خواهیم بود.

او با اشاره به روند افزایشی دما در خراسان رضوی از فردا ، تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۲ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که فردا یکشنبه به ۲۵ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان جغتای با سرعت ۷۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.