مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: ۱۷ واحد صنفی غیرضروری استان سمنان برای پلمب به اداره اماکن معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ابراز داشت: از بیست و یکم تا بیست و چهارم فروردین با توجه به محدودیت فعالیت مشاغل صنفی مربوط به گروه ۲، سه و چهار در مناطق دارای رنگ‌بندی قرمز کرونایی سه‌هزار و ۵۰۰ بازدید به وسیله بازرسان اصناف از واحد‌های صنفی انجام شد.

او بیان کرد: از زمان آغاز بازرسی‌ها، هفت واحد غیر ضروری به دلیل بی‌توجهی به دستورالعمل‌های ممنوعیت فعالیت با اجرای حکم پلمب و ۱۰ واحد صنفی با تشکیل پرونده به اماکن برای اجرای حکم و پلمب معرفی شدند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان اظهار داشت: واحد‌های پلمب شده و در دست پلمب استان سمنان از آغاز هفته تا کنون در زمینه‌های مختلف مانند پوشاک، لوازم التحریر و فروش تلفن همراه فعالیت داشته‌اند.

برهانی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مبارزه با کرونا، تصریح کرد: فعالیت واحد‌های صنفی تعیین شده در گروه‌بندی یک و ۲ در مناطق نارنجی استان سمنان ممنوعیتی ندارد.

او ادامه داد: از هشت شهرستان استان سمنان، چهار شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که واحد‌های صنفی تعیین شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا نباید در مدتی که شهر‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند فعالیت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.