نیمار، بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا شد

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از سوی سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به عنوان «بهترین بازیکن» دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمار، ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن که در پیروزی یک بر صفر تیمش برابر بایرن مونیخ خوش درخشید و نقش تعیین کننده‌ای در صعود پاریسی ها به مرحله نیمه نهایی داشت، عنوان بهترین بازیکن دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد.

سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پس از پایان بازی‌های دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ۴ بازیکن را به عنوان نامزد‌های کسب عنوان «بهترین بازیکن هفته» معرفی کرد تا کاربران این سایت با آرای خود بهترین بازیکن را انتخاب کنند. پس از پایان این نظرسنجی نیمار، مهاجم پاری سن ژرمن به عنوان بهترین بازیکن دور برگشت انتخاب شد.

۳ نامزد دیگر عبارت بودند از:

کاسمیرو، هافبک رئال مادرید که در تساوی صفر- صفر تیمش برابر لیورپول بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و ۸۰ درصد از پاس‌های او به مقصد رسیدند.

ایلکای گوندوغان، هافبک منچسترسیتی که در پیروزی ۲ بر یک این تیم برابر دورتموند خوش درخشید و ۹۵ از درصد پاس‌های او صحیح بودند.

پولیشیچ، هافبک چلسی که در پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل پورتو ۸۴ درصد از پاس هایش صحیح بودند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار