معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هرگونه سهل انگاری نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش شمار مبتلایان به کرونا را در پی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ضامن صالحی فرد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با بیان اینکه هرگونه سهل انگاری نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزایش شمار مبتلایان به کرونا را در پی دارد افزود: در حال حاضر کشور و استان بشدت درگیر شیوع بیماری کرونا است.

او افزود: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب مراجعه قریب به یک هزار و ۴۰۰ بیمار سرپایی و بستری بیش از ۱۶۰ بیمار مبتلا به کرونا به مراکز درمانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته شده است.


بیشتر بخوانید


صالحی اضافه کرد: بیمارستان‌های استان در حال حاضر مملو از بیماران مبتلا به کرونا هستند و ظرفیت تخت‌های این بخش‌ها تکمیل شده است و کادر درمان و قشر پرستار خسته شده اند.

او با بیان اینکه آمار بیماران بستری، بد حال و فوتی‌های ناشی از کرونا رو به افزایش است و با تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان در حال تکمیل است و کفاف حجم بالای مراجعات را نمی‌دهد گفت: نقاهتگاه و اقامتگاه برای پذیرش مبتلایان به کرونا در استان در حال آماده سازی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.