فروغی گفت:با افزایش مراجعان، تخت‌های بیشتری را به بیماران کرونا در مرکز درمانی امیرالمومنین اختصاص دادیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید یاسر فروغی ،مدیر مجتمع بیمارستانی امیرالمومنین (ع) و شهید بهشتی قم  با بیان این که در موج چهارم کرونا اولین مرکز درمانی در استان بودیم که پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را از اول فروردین ماه امسال با مراجعه بیماران زیاد داشتیم، گفت: با افزایش تعداد مراجعان هر روز تعداد تخت‌های بیشتری را به بیماران کرونایی در مجمتع درمانی امیرالمومنین (ع) و شهید بهشتی اختصاص دادیم.

او با اشاره به این که در روز‌های ابتدایی موج چهارم این مرکز درمانی دارای ۱۲ تخت در بخش مراقبت‌های ویژه بود، اما ظرفیت تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه در حال حاضر به بیش از ۳۰ تخت افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر حدود ۱۸۰ بیمار مشکوک و مثبت کرونایی در این مرکز وجود دارد.

فروغی  با تاکید بر این که طبقه ششم بیمارستان شهید بهشتی نیز برای پذیرش بیماران کرونایی در استان با ظرفیت ۶۶ تخت در نظر گرفته شده است، ادامه داد: با برگزاری جلسات همه روزه در دانشگاه علوم‌پزشکی تصمیمات برای پذیرش بیماران کرونایی در مراکز مختلف درمانی اتخاذ می‌شود.

مدیر مجتمع بیمارستانی امیرالمومنین (ع) و شهید بهشتی قم با بیان این که لازم است که پیش بینی‌ها را درباره تعداد افراد مبتلا و مراجعه کننده به مرکز درمانی انجام دهیم، گفت: مردم نیز باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کاهش آمار در استان باشیم.

او با بیان این که در حال حاضر حدود ۳۳ بیمار  در بخش مراقبت‌های ویژه مجتمع درمانی امیر المومنین (ع) و شهیدبهشتی قم بستری هستند، گفت: در دو هفته اخیر تعداد بیماران بدحال کرونا در این مراکز درمانی افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌کنیم در هفته‌های پیش رو نیز تعداد مرگ و میر در استان افزایش یابد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار