بی توجهی به وضعیت قرمز کرونایی۳ باشگاه ورزشی در قم را از جنب و جوش انداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیدمجتبی ستار زاده،مسئول ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان قم از پلمب شدن سه باشگاه ورزشی  به دلیل بی  توجهی به دستور تعطیلی اماکن ورزشی خبر داد.

او افزود: اداره اماکن قم دستور به تعطیلی اماکن ورزشی داده بود و به همین دلیل سه باشگاه ورزشی به دلیل بی توجهی  به دستور تعطیلی اماکن ورزشی پلمب شدند.

مسئول ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان قم با بیان این که بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد و هر باشگاهی در این ایام به دستور تعطیلی بی‌اعتنایی کند، پلمب خواهد شد، افزود: از زمان قرمز شدن وضعیت قم، تمامی اماکن ورزشی اعم از رشته‌های پربرخورد و یا کم برخورد و همچنین فضا‌های سرپوشیده، روباز و استخر‌ها بنا به مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

او اظهار کرد: هرگونه تصمیم در خصوص بازگشایی و یا نحوه استفاده ورزشکاران از اماکن ورزشی بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش متعاقبا اعلام می‌شود.

گفتنی است:پیش از این نیز دو باشگاه ورزشی در نوزدهم فروردین ماه امسال به دلیل بی توجهی به مصوبات ستاد ملی پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا و فعالیت غیرقانونی و غیرمجاز در شرایط قرمز کرونایی پلمب شدند.

انتهای پیام / ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار