فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری سارقان منزل با ۱۴ فقره سرقت در شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان خرمشهر، دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرارگرفت.

او افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی ۲ سارق را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۴ فقره سرقت منازل از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ کاظمی با اشاره اینکه متهمان پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۲۰:۱۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
واقعیت اینه که اصلا مهم نیست پلیس بتونه سارقین را دستگیر کنه چون مشکلات روحی، روانی و مالی ناشی از ورود سارقین هرگز قابل جبران نخواهد بود، پس به جای ناله و نفرین و مقصر دونستن همه غیر از خودتون، قبل از اینکه دزد بیاد سراغتون، قفل ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب کنید که نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه حتی وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا استحمام هم هستید، هیچ دزدی بدون هیچ اما و اگری نتونه وارد بشه